Foto shoplog – Zara, Primark, The Body Shop, Guts&Gusto en Etos

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb weer een shoplog voor jullie! Ik denk dat dit het allereerste artikel is dat online komt waarin foto’s zitten die met mijn nieuwe camera gemaakt zijn. Ik ben ZO blij met dat ding! Ik heb hem nog geen 24 uur en al meer dan 200 foto’s gemaakt, haha. Binnenkort komt er nog een artikel over MelanO ringen en ook mijn verjaardagscadeautjes (waaronder die MelanO ringen) zijn al op de foto gezet. Ik heb de camera dus voor mijn verjaardag gekregen en ik ben er echt onwijs blij mee. Zo blij dat ik meteen stond te springen om een shoplog te maken.

Ik heb lekker geshopt voor, op en net na mijn verjaardag en wil jullie graag laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Het is van alles wat eigenlijk, maar dat is ook wel eens leuk. Ben je benieuwd? Lees dan gauw verder.


Zara top
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Deze top kocht ik bij de Zara in de sale. De tweede afprijzing is begonnen en de prijzen beginnen nu toch echt flink te dalen. De laatste tijd ben ik gek op streepjes en ik vond dit shirt/dun truitje wel érg leuk! Vooral die kanten details spraken me aan. Hij zit wat losser, maar staat heel leuk wanneer ik de voorkant in mijn broek doe. Deze was afgeprijst van €26,99 naar €9,99. Koopje dus!

Primark jeans
Image and video hosting by TinyPic
Ik was al een tijdje op zoek naar een grijze jeans. Ik heb twee paar donkergrijze en één paar hele lichte grijze maar ik wilde er eentje tussenin. En die heb ik nu dus gevonden. Hij zit heel erg skinny, wat ik fijn en mooi vind en hij was maar €13,00.

Guts&Gusto blouse
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ik vertelde laatst ook al over Guts&Gusto, het is denk ik één van mijn favoriete webshops geworden. Ik bestelde deze blouse en heb hem op mijn verjaardag al gedragen. Ik vind hem super mooi! Het is een donkerblauwe overslag blouse met snakeprint. Hij valt voor mooi open en van achter is hij was langer. Deze kocht ik voor €34,99.

Primark Pyjama / Chill outfit


Primark en pyjamas, het blijft aantrekkelijk. Ik kwam deze superleuke broek tegen en vooral die tekst sprak me aan, haha. Hij deed me een beetje denken aan de broeken van Victoria’s Secret en dat vond ik ook wel leuk. Ik zocht er een leuk hemdje bij, welke €4,00 was. De broek was €9,00.

Primark hardloop regen/wind jack
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Het zal jullie misschien ontgaan zijn, maar ik ben weer fanatiek begonnen met hardlopen, samen met mijn vader! We hebben al een aantal keer door de stromende regen gelopen en toen ik dit jackje met panterprint tegenkwam moest ik hem wel meenemen. Hij was maar €14,00 en hij is inmiddels al goedgekeurd!

Primark make-up tas
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dit is denk ik echt dé ideale make-up tas. Dat vakje voorop voor je kwasten is zo handig. Zo wordt niet alles smerig en kun je alles toch in één tas meenemen. Ik vind hem daarnaast ook nog super mooi. Deze kreeg ik voor mijn verjaardag, maar hij kost €5,00 en is bij Primark te koop.

Garnier Micellair water / Hema to-do blok
Image and video hosting by TinyPic
Ik hoorde zoveel goeds over het Micellaire water van Garnier dat ik het maar eens moet gaan proberen. Bij de Etos geldt momenteel de actie 1+1 op Granier dus ik nam meteen twee flessen mee voor €6,60. Ook kwam ik dit leuke blokje tegen bij de Hema, voor €1,95 nam ik hem mee naar huis. Hopelijk gaat deze zorgen voor een beetje rust in mijn hoofd!

The Body Shop setje
Image and video hosting by TinyPic
Als allerlaatste dit setje van TBS. Ik had hem al een tijd op het oog, maar na de kerst heb ik er eigenlijk niet meer aan gedacht om hem te kopen. Ik kreeg voor mijn verjaardag echter een €5,00 omdat ik lid ben van The Body Shop. Ik ging eventjes kijken en kwam dit setje, samen met een douche-puff tegen voor €7,00. Voor €2,00 nam ik hem dus mee naar huis!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?🙂
Liefs, Simone

17 thoughts on “Foto shoplog – Zara, Primark, The Body Shop, Guts&Gusto en Etos

  1. Wat een een leuke fashionitems had je geshopt😉
    Mooie toiltetas.
    Handig zo een klantenkaart van TBS..
    Zo kan je nog eens iets leuks kopen met flinke korting.
    Bij de Hema verkopen tegenwoordig zoveel leuke schrijfboekjes etc..

    Happy Friday Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Mooie foto’s ook😉 Ik krijg door jou weer zin om te shoppen!! Dat miccelair (?) water, gebruik je dat als tonic/toner, of komt dat daarna nog? Ik hoor het vaker, maar weet niet zo goed of/wat ik eraan heb. Ik gebruik na het reinigen nog toner voor de laatste restjes, vandaar😉

    Liked by 1 person

  3. @Simplynspecial Haha, het spijt me! Je gebruikt het inderdaad als een soort tonic, je hoeft daarna niets meer te gebruiken om te reinigen, alleen nog een creme. Ik gebruik alleen een oogmake-up remover en het micellair water en dan is mijn gezicht schoon!

    Liked by 1 person

  4. Die tip van Zara vind ik echt heel erg leuk zeg! Vooral die kanten details vind ik heel tof!😀 De glazed apple lijn van the body shop vind ik trouwens echt heel erg lekker!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

