Verliefd op – MelanO ringen

Image and video hosting by TinyPic

Al eerder schreef ik een artikeltje over MelanO en al veel vaker liet ik het vallen op mijn blog: ik vind de ringen van MelanO ZOOOO mooi. Inmiddels ben ik jarig geweest en heeft mijn liefste vriendje aan mijn wensen voldaan. Op mijn verjaardag lag er een geweldig mooi doosje met twee nóg mooiere ringen met prachtige steentjes erop voor mijn neus. Inmiddels draag ik ze iedere dag met trots en ik heb ze natuurlijk ook uitgebreid gefotografeerd met mijn nieuwe camera. Ik ben heel blij met mijn ringen én met de foto’s, dus show ik ze graag aan jullie. Maar eerst wil ik wat meer vertellen over MelanO.
MelanO maakt ringen (maar ook andere sieraden zoals armbanden, kettingen en oorbellen) waarvan je het uiterlijk keer op keer kan veranderen. Er zijn verschillende series en collecties maar ik heb de ringen uit de Twisted Collectie.

Image and video hosting by TinyPic

De Twisted Collectie bestaat ook weer uit twee soorten ringen, de gewone en de gedraaide en ze zijn er allebei in drie kleuren: zilver, rosé goud en goud. Alle ringen zijn van stainless steel en los te verkrijgen. Ik heb zelf de normale versie in het rosé goud. Ze zijn verkrijgbaar in alle gangbare ringmaten, ik heb volgens mij maat 52, de op één na kleinste maat.

In de ringen zit schroefdraad bevestigd waardoor je er je eigen steentjes op kan schroeven. Je kan kiezen uit zettingen met Swarovski steentjes, edelsteentjes, parels en nog veel meer. Ook zijn de steentjes in verschillende maten en kleuren te verkrijgen. Ik heb zelf één edelsteentje en één swarovski steentje, allebei in de kleinste maat 6mm. Mocht je van grotere steentjes houden, kan je ook voor de 8mm gaan.

Je kan dus je hele ring zelf customizen en regelmatig veranderen, en dat vind ik ZO leuk! Ik heb nu twee ringen en twee steentjes maar ik weet zeker dat ik er meer zettingen bij ga kopen.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Wat vind je van mijn ringen? Kende je MelanO al?
Liefs, Simone

11 thoughts on “Verliefd op – MelanO ringen

  1. Ik kende het voordat ik het bij heb gezien nog niet.. Vind het wel erg mooi! Ik heb op moment alleen 2 buddha to buddha ringen. Dus op zich mag er wel iets in rosé kleur toegevoegd worden aan mijn collectie toch😉 Ik ben ook “bijna” jarig haha. (oké, nog 3 maanden maar toch..hihi)

    Like

  2. Pingback: Outfit of the day – Spring feelings |

Laat je een reactie achter? :-)

