Mijn week #16 – 21 jaar, cadeautjes, taart & feestje

Image and video hosting by TinyPic
Afgelopen week was de week van mijn 21ste verjaardag en ik kan jullie al meteen verklappen dat ondanks dat het een mega drukke week was, ook een fantastisch leuke week was. Ik heb onwijs veel leuke en lieve kaartjes, cadeautjes, berichtjes en verjaardagswensen gehad en dat maakte me super blij! Ik heb veel foto’s gemaakt dus kijk snel verder als je benieuwd ben naar mijn verjaardagsweek!

Image and video hosting by TinyPic
– Maandag, de laatste dag ik ik doorbracht als 20 jarige, was ik eerst de gehele dag op school voor afstudeerkringen en het verzetten van werk voor mijn scriptie en ‘s avonds ging ik lekker in bad om te ontspannen!
– Dinsdag was ik jarig en werd ik 21 jaar!
– Ik ging samen met mijn ouders naar Eindhoven waar ik onder andere deze super mooie make-up tas kreeg.
– En deze geweldige camera! Brace yourselves voor artikelen met veel foto’s erin!
Image and video hosting by TinyPic
– Grotere lens, grotere hoek, meer MP, een betere flits, betere sensoren, meer zoom, ingebouwde wifi en nog veel meer. Ik ben ZO blij met mijn nieuwe camera. Daarnaast vind ik hem ook nog eens heel mooi.
– Ook gingen we lekker lunchen op mijn verjaardag bij de Wildeman in Eindhoven. Ik nam een lekkere waldkornbol met carpaccio.
– Ook moest ik natuuurlijk een taartje eten dus gingen we dat doen bij La Place. Ik nam dit choco/notentaartje dat er helaas lekkerder uitzag dan smaakte. Het sapje was wel erg lekker.
– Het cadeautje van mijn lieve vriend. Melano ringen (waar ik maar niet over uitgepraat en gefotografeerd raak) en een hele lieve kaart. Zaterdag kreeg ik ook nog eens een prachtige blush van MAC. Zo verwend!
Image and video hosting by TinyPic
– Thank God it is friday- selfie. Ik had wel college tot laat en nog een afspraak maar daarna reisde ik weer naar mijn ouders. Daar bakte ik alvast brownies voor mijn feestje en deed ik veel voorbereidingen.
– In de trein at ik een lekker broodje kip/ei/bacon/sla en een framboos/sinaasappelsapje van de Hema.
– Ik bestelde twee Lady Speedsticks op internet omdat ik na de zoveelste review die ik las toch wel heel nieuwsgierig werd. Ik ga ze snel testen.
– Verliefd op mijn ringen!
Image and video hosting by TinyPic
– Ik maakte deze heerlijke brownie met pure chocoladestukjes en marshmallows on top.
– Dit was mijn look voor mijn feestje! Al kleedde ik me daarna nog snel om in een jurkje!
– Mijn cadeautjes! Heel veel cadeaubonnen, lieve kaartjes, prachtige armbandjes (dankjewel opa en oma!!), een hele mooie statement ketting, MAC blush, een leuke Buddha en ook nog eens geld. Ik laat jullie snel meer zien.
– Deze tafel stond klaar aan het begin van de avond! Ik had zelf de brownies en de cheesecake gemaakt, daarnaast had ik slagroomtaart en appeltaart en een glaasje Hugo erbij. Later op de avond had ik een buffetje met allerlei soorten kipjes, gehaktballetjes, sausjes, salades, stokbrood, Turks brood, rauwkost en 2 soorten pasta salades. Ook dat viel gelukkig goed in de smaak. Naast mijn familie waren mijn vriendinnen er ook en het werd een geweldig gezellig avondje.

Fijne week allemaal!
Liefs, Simone

11 thoughts on “Mijn week #16 – 21 jaar, cadeautjes, taart & feestje

  1. Je had mooie kado’s voor je b’day gehad!
    Prachtige ketting.
    Van welke winkel komt die?
    Fijn dat je zoveel lekker zelfgebakken had.
    Zou je misschien de recepten hiervan kunnen plaatsen?
    Leuk dat de tafel met kado’s en 1 voor het eten.

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. @chucky1012 – Ik heb geen idee van welke winkel hij komt helaas! Heb hem gekregen en er zat geen kaartje oid aan. De recepten van de taarten ga ik inderdaad nog delen!!πŸ™‚ Dankjewel voor de tip! Fijne dag X

    Like

  3. Je bent flink verwend zo te zienπŸ˜‰ Wat leuk! Ik vind je verjaardag vieren altijd zo leuk. Stiekem een hoop stress mbt voorbereidingen enz, maar als het eenmaal zover is voel ik me net een blij kind. Overladen met cadeaus en allemaal lieve en leuke mensen om je heen die speciaal voor jou gekomen zijn.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

