Geshopt – deze producten zijn onderweg

Image and video hosting by TinyPic
Op mijn verjaardag heb ik naast in real-life geshopt ook nog wat dingetjes besteld op het internet, welke op dit moment naar mij onderweg zijn. Omdat ik er nu al enthousiast over ben, kon ik niet wachten om ze vast met jullie te delen. Een aantal producten hebben jullie al eerder gezien en anderen hebben nog even wat uitleg nodig. Benieuwd? Lees snel verder.
Allereerst heb ik besteld bij de H&M, daar bestelde ik een lingerie setje (niet in de collage), de witte top en de sneakers. Ik ben alweer meer in de lichtere kleurtjes-sfeer qua kleding kopen en heb daarin veel zin in het voorjaar. Ik kocht alvast deze sneakers omdat ik de afgelopen voorjaren / zomers mijn witte allstars echt heel veel heb gedragen. Ik vond het nu wel tijd voor iets anders en toen ik deze tegen kwam moest ik ze wel bestellen. Ik vind ze lijken op Adidasjes, maar dan voor €24,99. Niet verkeerd! Ik hoop dat ze goed zitten want ik zie ze al helemaal voor me met een mooie grijze jeans en een leuke top.

De top bestelde ik dus ook bij H&M, voor maar €7,99. Ik heb een mooi zandkleurig vest van Zara waar ik deze heel graag onder wil dragen. Ik vind die wimpers zo grappig , haha. Al denk ik dat velen ze juist helemaal niet zo leuk vinden.

Mijn geliefde Rituals deo is alweer bijna op en ik vond het nu wel echt tijd worden om de Lady Speedsticks te testen waar ik al jaren zoveel over hoor. Toch heb ik ondertussen ook alweer een nieuwe Rituals deodorant gehaald omdat ik hem zo fijn vind. Wanneer mijn speedsticks binnenkomen ga ik ze uitvoerig testen en wanneer jullie benieuwd zijn weer een review schrijven. Deze bestelde ik bij http://www.exclusivescents.nl , waar ik me moest inhouden, want ze verkopen ook Yankee Candle.

Ik kan niet wachten tot alles binnen is! Jullie horen snel meer van me.
Liefs, Simone

16 thoughts on “Geshopt – deze producten zijn onderweg

  1. Wat een toffe sneakers, ze lijken inderdaad op de adidasjes! En ik heb alleen maar goede dingen over de lady speedstick gehoord, leuk!
    Liefs, Tessa

    Like

  2. Leuke dingen heb je gekocht! De top vind ik echt heel leuk. Oh trouwens, ik betrapte mezelf er vorige week ook op dat ik eigenlijk al weer wat lichtere kleuren wil dragen (ik had zelfs al een lichte spijkerbroek aan). Ik heb zo ontzettend veel zin in de lente!

    Like

  3. Die speedsticks ben ik wel benieuwd naar! Hoor zoveel positiefs erover. Ik vind die top wel erg leuk met de wimpers. Denk dat het er ook aan ligt hoe goed gevuld je bent, als gezegend bent met een flink stel borsten dan trekt nog meer aandacht gok ik hihi. Ben nog wel benieuwd naar outfit foto🙂

    Like

  4. Vooral die sneakers zijn érg leuk! Ik heb zoveel zin om ook een online bestelling te plaatsen en het liefst bij meerdere webshops ;p maar ik moet me nog even inhouden tot na mijn tentamens en dan mag ik van mezelf weer helemaal los haha!

    Like

  5. Helaas ook het enige mooie item van H&M haha, de rest heb ik net alweer klaar gemaakt om terug te sturen. Zo jammer altijd als het tegenvalt. De speedsticks zijn wel top!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

