21ste verjaardag – Cadeautjes

Image and video hosting by TinyPic
Zoals ik al in mijn diary vertelde was ik vorige week jarig en dat heb ik afgelopen weekend heel erg leuk gevierd. Ik ben enorm verwend met de leukste en liefste cadeautjes en kan het natuurlijk niet laten om die met jullie te delen! Een aantal dingetjes hebben jullie vast al voorbij zien komen, hier op mijn blog of op Instagram maar ik ben er, zoals jullie vast wel snappen, echt enorm blij mee. Dus bij deze! Lees snel verder als je benieuwd bent!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Camera
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dit prachtige cadeau kreeg ik van mijn ouders. Het is de Nikon Coolpix S9700 en hij is onwijs fijn. Het is een compact camera, maar dan met enorm goede kwaliteit. Hij maakt hele scherpe foto’s, heeft ingebouwde WIFI, een grote lens, goede zoom en nog veel meer functies. Ik ben er helemaal blij mee!

MAC, buddha en chocolaatjes
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Van mijn vriend kreeg ik deze prachtige MAC blush, het is een mineralize blush in de kleur New Romance. We kochten hem al samen in Antwerpen maar ik kreeg hem afgelopen zaterdag. Het is echt een pareltje en je leest er snel meer over! Daarnaast kreeg ik een superleuk en lief Buddha’tje van het zoontje van mijn nicht. Ook kreeg ik lekkere chocolaatjes van twee vriendinnetjes met de boodschap dat ik binnenkort mee mag gaan high tea’en! Super leuk en lief.

Cadeaubonnen
Image and video hosting by TinyPic
Hier ben ik echt heel blij mee! Lekker shoppen. De Zara bon kreeg ik van mijn lieve vriendinnen,  de Etos bon van mijn oom, de Fashioncheque van mijn schoonouders, het Bladcadeau (ik ga er de Linda van bestellen!) van mijn neef en zijn vrouw en de H&M bon van vrienden van mijn ouders. Super leuk allemaal!

Sieraden
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sieraden! Daar maak je mij altijd blij mee. Ik kreeg de twee armbandjes van mijn lieve opa en oma. Ik vind ze super leuk en ze passen heel goed bij al mijn rosé gouden sieraden. Ik heb ze al meteen gedragen en ik ben er heel blij mee. De ringen zagen jullie al voorbij komen, die kreeg ik ook van mijn vriend. Ze zijn van Melano en ik ben er echt verliefd op. Daarnaast kreeg ik ook een práchtige statement ketting van een lief vriendinnetje. Supermooi bij een simpele blouse en ook deze heb ik al meerdere keren gedragen!

En nog eventjes twee fotootjes van de avond!
Image and video hosting by TinyPic
Samen met mijn vriend!
Image and video hosting by TinyPic
Mijn look die avond!

Wat vind je van mijn cadeautjes?
Liefs, Simone

22 thoughts on “21ste verjaardag – Cadeautjes

  1. Wat een schitterende kado’s had je gehad!
    Heel slim van je om alles zo mooi op een tafel uitgestald te hebben.
    Mooie natural make-up look had je.
    De print van de blouse die je de avond van je b’day aan had is prachtig.
    Je hebt nu mooie herinneringen aan deze dag.

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Flink verwend! Ik vind die ringen ook gaaf! Meestal ‘vraag’ ik cadeaubonnen op mijn verjaardag, kan ik later zelf gaan shoppen. Handig hihi

    Liked by 1 person

  3. Je bent echt heel goed verwend geworden! Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen. De camera ziet er heel mooi uit, maar die sieraden met die sterretjes zijn heel cute en cadeaubonnen zijn altijd handig! Leuk!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

