Lady Speed Stick – Echt zo goed?

Image and video hosting by TinyPic
Al jaren lees ik erover: Lady Speed Stick deo’s. Het zouden de beste deodorants ooit zijn en de mensen die ze proberen, zouden nooit meer iets anders willen. Ik vond ze alleen zo duur. Daarnaast zijn ze ook alleen online te verkrijgen, maar dat vind ik geen probleem. Toen ik me bedacht dat mijn geliefde deodorant van Rituals ook gewoon €8,00 kost en deze binnen 3 weken leeg is, was de beslissing snel genomen. Binnen 10 minuten bestelde ik mijn Lady Speed Sticks en de volgende dag lagen ze al in de bus! Inmiddels heb ik ze uitvoerig getest en natuurlijk deel ik graag mijn bevindingen met jullie. Is het terecht dat iedereen zo lyrisch is?

Image and video hosting by TinyPic
Verpakking
Op de één of andere manier word ik helemaal blij van deze verpakkingen. Ze zijn lekker vrolijk, anders dan anderen en ik vind ze gewoon zo lekker Amerikaans. De stickers geven goed weer hoeveel product erin zit en wat de werking is.Ze hebben beiden dezelfde verpakking, alleen de stickers maken het verschil. De huls is van plastic en je kunt met het wieltje onderaan de stick omhoog draaien. Wat ik goed vind is dat er nog een beschermkapje over de stick zelf zit, omdat zo’n stick natuurlijk best zacht is.

Een stick is misschien minder hygiënisch dan een spray maar ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Ik breng hem toch aan op een schone huid, na het douchen.

Image and video hosting by TinyPic

Product

Je kunt Lady Speed Sticks bestellen in stick, gel of spray variant. Ik heb meerdere malen gelezen dat de sticks het langst meegaan en ook het best werken en daarom besloot ik deze te bestellen. Ik heb er meteen twee besteld, omdat ik toch verzendkosten moest betalen en ik wel vertrouwen had in de werking.

Beloften
-De Stainguard zou ervoor moeten zorgen dat je geen gele vlekken in je kleding krijgt en natuurlijk niet gaat ruiken. Deze deodorant zou 24 uur lang werken.
– De Pro-5in1 beloofd je een droog, fris en zacht gevoel, zonder witte deo op je kleding én is dermatologisch getest. Deze deo zou 48 uur lang werken.

Image and video hosting by TinyPic

Zoals ik al zei gebruik ik deze stick na het douchen. Het is een soort van dun crème laagje welke heel eventjes de tijd nodig heeft om te drogen, na het aanbrengen. Hierna kleed ik me aan en heb ik de hele dag geen omkijken meer naar mijn geur. Deze deo’s werken namelijk écht de hele dag.

Geur
– De Stainguard ruikt lekker fris en een beetje bloemig.
– De Pro 5 in 1 ruikt zeepig, schoon en fris.

Beide geuren zijn niet te overheersend, maar ze laten wel een subtiel geurtje achter, wat ik wel fijn vind. Zoals ik al zei werken ze allebei écht, maar ik merk niet echt verschil in de 24 uur en 48 uur variant. Ik kan jullie verzekeren dat ik ze goed heb getest: tijdens dagen waarop ik tegen enorme wind in moest fietsen, erg moest haasten, ben wezen hardlopen en polyester kleding droeg en ze hebben al mijn testen doorstaan.

Image and video hosting by TinyPic

Prijs
– Stainguard €4,99
– Pro 5 in 1 €5,99
In beiden verpakkingen zit 40 gram product. Ik vind dit een goede prijs. Ik weet zeker dat ik erg lang van deze deodorants ga doen omdat ze vanwege de stick vorm erg zuinig in gebruik zijn. Ik heb ze besteld bij Exclusive Scents, waardoor er nog €3,95 verzendkosten bijkwamen. Echter had ik mijn deodorants wel meteen de volgende dag in huis, wat ik erg kan waarderen.

Conclusie
Inderdaad de meest geweldige deodorant ooit. Ook ik ben om en wil nooit meer anders! Hoewel ik zeker weet dat ik er lang mee ga doen, weet ik nu al dat ik nieuwe ga bestellen wanneer het einde ook maar in zicht komt. Ik voel me de hele dag fris en fruitig en naar dat gevoel was ik al tijden op zoek!

Liefs, Simone

11 thoughts on “Lady Speed Stick – Echt zo goed?

  1. Pingback: Mijn favorieten – Januari |

Laat je een reactie achter? :-)

