MAC Mineralize Blush – New Romance

Image and video hosting by TinyPic
Ik kon niet wachten om dit pareltje aan jullie te laten zien, helaas lukte het me maar niet om een goede full-face foto te maken en daarom heeft dit artikel even op zich laten wachten. Inmiddels is het gelukt en kan ik mijn enthousiasme met jullie delen! Benieuwd naar de mooie blush? Lees dan snel verder.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

De blush is van MAC, kost โ‚ฌ24,50 en is te koop bij alle MAC verkooppunten in Nederland (Denk bijvoorbeeld aan Douglas Utrecht, Bijenkorf Amsterdam, MAC store Amsterdam, Bijenkorf Eindhoven, Douglas Eindhoven enzovoorts) , daarnaast kun je MAC ook online bestellen bij Douglas, je hebt het dan al de volgende dag in huis. Superhandig vind ik dat!

Image and video hosting by TinyPic

Mijn blush kocht ik echter niet in Nederland maar in Antwerpen bij de MAC store. Ik had eerder al Dainty, uit dezelfde lijn en heb daar serieus 4 jaar mee gedaan. Nu was hij op en ik mocht van mijn vriend een nieuw kleurtje uitkiezen. Ik wilde niet weer gaan voor Dainty dus ik liet me een andere adviseren. Ik houd niet van te opzichte blushes en dat gaf ik door aan de MUA. Ze pikte meteen New Romance eruit en toen ze hem had aangebracht was ik verkocht!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Het is een zachtroze kleurtje, met een lichte warme ondertoon รฉn met piepkleine shimmers erin. Deze shimmers zorgen voor een enorm mooie glas op je wangen. Ik gebruik hem ook nog in combinatie met Soft&Gentle, ook van MAC. Dit is een highlighter en deze breng ik aan net boven de blush. Dit is echt een gouden combinatie!

Image and video hosting by TinyPic
Poging dag 1
Image and video hosting by TinyPic
En poging 2!
Image and video hosting by TinyPic

Hij blijft de hele dag zitten en ik ben dol op het kleurtje en het effect. Ik denk dat ze mij bij de MAC counter snel weer zullen zien, maar dan voor nog een nieuw kleurtje! Bijkomend voordeel is ook dat de producten super fotogeniek zijn en dat ze wel heel mooi staan in mijn make-up stash. Goede verantwoording toch?๐Ÿ˜‰


Deze foto heb ik gemaakt met mijn telefoon, vandaar de kwaliteit. Hier zie je de blush wel heel goed, en daar gaat het om natuurlijk!

Wat vinden jullie van de blush?
Liefs, Simone

15 thoughts on “MAC Mineralize Blush – New Romance

  1. Pingback: Mijn favorieten – Januari |

  2. Pingback: MUA review & look | Lifeofsimone

Laat je een reactie achter? :-)

