Beauty wishlist – Spring 2015

Ik ben echt helemaal into beauty de laatste maanden en vooral weken. Ik vind het steeds leuker en ik wil meeer make-upjes in mijn collectie. Ik ontdek heel veel fijne merken en producten en heb nu alle dingen die ik nog graag wil hebben op een rijtje gezet. Het is budget en high-end door elkaar en dat vind ik nou juist zo leuk aan make-up! Een ding heb ik zelfs al besteld, ben je benieuwd welke? Lees dan gauw verder.

Spring beauty wishlist

✿ Lipbalm H&M €1,99 / NYX taupe om mee te contouren €6,99 via Douglas / NYX make-upkit €11,99 via Douglas / Sam’s Pics kwastenset van Real Techniques €32,99 via BeautyDoc.nl

✿ La Vie est Belle van Lancome €47,95 voor 30ml via Douglas / Sally Hansen gelnagellak €11,99 via Etos / Nivea/Labello lipbutter via Etos €3,99 / Make-up Academy (MUA) Elysium palette 6 pond via MUAstore.co.uk

✿ The Kiss lipscrub van Lush €9,65 / MAC faux €19,00 via Douglas / NYX buttergloss €6,99 via Douglas / Too Faced melted liquified long wear lipstick €19,10 via Beautybay.com / MAC springsheen blush €24,50.

Inmiddels heb ik de kwastenset besteld en als het goed is heb ik hem dinsdag in huis. Natuurlijk lezen jullie daar heel snel meer over, want naar aanleiding van alle reviews die ik heb gelezen kan ik denk ik niet anders zijn dan enthousiast!

Wat heb jij nog op je beauty wishlist staan?
Liefs, Simone

13 thoughts on “Beauty wishlist – Spring 2015

  1. Leuke verlanglijstje met mooie producten!
    Prachtige flacon met een perfum die ik nog niet geroken heb.
    Zal ik wel snel doen bij de parfumerie shop.
    Ben zeer benieuwd naar de make-up kwasten😉

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Leuk lijstje, die wil ik ook wel hihi! Ik zou ok graag iets willen uit de Lush valentijnscollectie! En ik wil mijn kwasten nog uitbreiden met meer van Real Techniques🙂

    Liked by 1 person

  3. Pingback: Mijn week – Real Techniques, gezond eten en laatste college ever |

Laat je een reactie achter? :-)

