Mijn week #17 – scriptie, sushi en veel make-up

Image and video hosting by TinyPic
ℳag ik even zeggen dat ik enorm blij ben dat afgelopen week erop zit? Wat was dat een week vol met stress zeg! Afgelopen donderdag was namelijk deadline 1 voor mijn eerste scriptie. Mijn eerste inderdaad.. want ik moet er in één jaar 2 schrijven. Wie dat heeft bedacht, weet ik ook niet, maar ik doe het maar gewoon want ik wil natuurlijk wel mijn HBO diploma behalen! Uiteindelijk heb ik heel hard kunnen werken en is het allemaal goedgekomen en daarna heb ik mezelf getrakteerd op een weekendje relaxen!

Image and video hosting by TinyPic
ღ Ik begon de week bij Seats2Meet in Den Bosch. Een gratis werkplek met gratis wifi en gratis koffie en thee. Echt perfect want ik krijg hier bergen werk verzet! Ik was samen met vriendinnetje en studiegenootje Isabelle en het is heel fijn om samen te kunnen sparren.
ღ Voor mijn verjaardag kreeg ik van haar een superlief kaartje EN mijn favoriete Tony’s reep. Jumm!
ღ Ik snackte met deze Nakd reep, dit is echt mijn favoriet. Super lekker én gezond!
ღ Lekker make-uppen met MAC!

Image and video hosting by TinyPic
ღ Blush op mijn wangen!
ღ MAC New Romance, ik blijf hem spammen haha. Vind hem zo mooi!
ღ Zo blij met mijn mooie sieraden! Van Pieces & MelanO
ღ Ik keek even op internet waar je Fashioncheques tegenwoordig kunt inleveren. De lijst is echt enorm gegroeid. Heel fijn!

Image and video hosting by TinyPic
ღ Als beloning voor al het harde werken voor mijn scriptie bestelde ik mooie nieuwe kwasten van Real Techniques!
ღ Weer lekker make-uppen
ღ Ik was 23 januari 2,5 jaar samen met mijn vriend, niet officieel maar vanaf 23 juli 2012 zijn we eigenlijk bij elkaar. Tijd om het te vieren met..
ღ SUSHI! En wel bij Lounge8 in Eindhoven. Favoriete sushi ever.

Image and video hosting by TinyPic
ღ Een shot van een aantal van mijn verjaardagscadeautjes. Leuk leuk! Je ziet trouwens goed verschil he? Deze foto heb ik met mijn camera gemaakt en is echt heel scherp vind ik!
ღ Mijn happy end of the week look!
ღ Fijn pyjamabroekje van Primark! Ik draag hem echt veel. De stof is lekker zacht en warm en zit heel lekker. Ook de tekst vind ik zo leuk.
ღ En mijn favo make-uptasje!

Hele fijne week allemaal!
ღ Veel liefs, Simone

13 thoughts on “Mijn week #17 – scriptie, sushi en veel make-up

  1. Fijn dat je week erop zit met al die stress. Helaas hoort het erbij…! Ik ben ook blij dat het weer een nieuwe week is. Heb het iets rustiger deze week. Vandaag lekker vrij, love it. Die pyjamabroek is super leuk!!

    Liked by 1 person

  2. Fijn dat je het werk voor je studie op tijd af was.
    Heerlijk zo een moment om jezelf te gaan belonen na al het harde werken.
    Wat een schattige tekst op je pyama broek😉

    Xoxo

    Like

  3. Ik ben onwijs benieuwd naar de Nakd bars! Zeker snel een keer proberen.. Ondanks dat ik echt niet van noten houd … De blush is heel mooi dus blijf maar lekker spammen ^^

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

