Mijn favorieten – Januari

Image and video hosting by TinyPic

Favorieten artikelen vind ik bij anderen altijd ZO leuk om te lezen. Zo ontdek je nieuwe spulletjes en ik word er vaak ook wel een beetje hebberig van. Ik was zelf eigenlijk nog ooit op het idee te komen om ook een favorieten artikel te maken, maar toen uit de douche kwam en mijzelf helemaal klaarmaakte merkte ik toch wel dat ik een heleboel favorieten heb op dit moment. Tijd om ze op de foto te zetten (wat is dat toch leuk met mijn nieuwe camera!) en met jullie te delen! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Alles bij elkaar
Image and video hosting by TinyPic

Fashion
Image and video hosting by TinyPic
✿ Streepjes! Ik ben helemaal gek op mijn streepjes truien en tops. Het staat zo leuk en is makkelijk te combineren met een mooi vestje, een mooie ketting of een leuke sjaal bijvoorbeeld. Deze top is van de Zara en heeft kanten details aan de mouwen. ✿ Statement ketting, ik vind deze ketting zoo leuk! Ik draag hem graag met donkerblauwe/zwarte effen kleding. Hij maakt mijn outfit gelijk een stuk mooier. Ik kreeg hem van een lief vriendinnetje voor mijn verjaardag. ✿ Armbandjes! Ik draag deze armbandjes heel graag. Ze staan heel mooi bij de rest van mijn sieraden en eigenlijk ook bij al mijn kleding. Ik kreeg ze ook voor mijn verjaardag van mijn lieve opa en oma en ze zijn van Pieces. ✿ Mijn rosé gouden horloge van Oozoo is ook al bijna 3 jaar favoriet. Helaas is het batterijtje leeg dus loop ik nu rond met een horloge die helemaal niet werkt, maar mooi is ‘ie wel! ✿ Mijn MelanO ringen, no more words needed, denk ik. Ik heb er al zoveel over geschreven! ✿ Klein tasje van Primark. Hij is bordeaux rood en precies groot genoeg voor geld/pasjes, mijn telefoon en mijn nieuwe camera. Like!

Beauty
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
✿ Lady Speed Stick, mijn favoriete deodorant! De review lees je hier. ✿ Mijn make-uptas van Primark! Hij is zo handig. Een groot vak voor make-up en ook nog een voor mijn kwasten. Ideaal! ✿ De crème van Rituals is eigenlijk bodycream maar ik gebruik hem als handcrème. Het is een mini en hij past makkelijk in mijn tas. Hij ruikt heerlijk en werkt perfect!
Image and video hosting by TinyPic
✿ Amber Romance van Victoria’s Secret. Deze blijft samen met Secret Love mijn favoriete geur. Amber Romance kan ook heel goed in de winter vanwege de warmere geur. Helaas is ‘ie bijna op! ✿ Lady Million. Als ik moet kiezen is dit nu echt mijn favoriete geurtje ever!
Image and video hosting by TinyPic
✿ De combinatie van deze Pupa sheer lipstick met deze H&M lipgloss is perfect voor nude lips. ✿ MAC soft & gentle highlighterMAC new romance ✿ Nude Essence lakje

Interieur
Image and video hosting by TinyPic
✿ Een lijstje met diepte van de IKEA met een quote van Costes. Ik vind het zo leuk staan en daarnaast ben ik het ook helemaal eens met de quote. ✿ Dit flesje van Xenos vind ik ZO leuk en het past helemaal bij mijn verslaving aan roségoud, haha.

Herken jij een van jouw eigen favorieten terug in dit artikel?
✿ Liefs, Simone

18 thoughts on “Mijn favorieten – Januari

  1. Wauw, wat een hoop mooie items. En wat hebben we een hoop dezelfde favorieten! Lady speed stick, New Romance, Soft And Gentle, Lady Million.. Allemaal producten die ik afgelopen weken ook met veel liefde heb gebruikt❤

    Like

  2. Ik ben ook een grote Lady Million fan!
    Naar de Lady Speedstick ben ik al heel lang nieuwsgierig, maar de verzendkosten houden me altijd wat tegen, want dan wordt het best een dure deo…

    Like

  3. Prachtige producten allemaal. Een MelanO ring heb ik ook, ook een rosegouden. En de lady speed sticks zou ik graag nog eens uitproberen!

    Liked by 1 person

  4. Pingback: Mijn week – Real Techniques, gezond eten en laatste college ever |

Laat je een reactie achter? :-)

