New in – Luck armbandje (met 25% kortingscode!)

Image and video hosting by TinyPic
Wat een mooierd he? Ik heb het over het armbandje van de bovenstaande foto. Hij viel afgelopen maandag bij mij op de mat, waardoor mijn week heel goed begon! Hij komt van Sweet Flow, een hele leuke webshop. Naast veel sieraden, verkoopt Sweet Flow ook living & lifestyle producten zoals hele leuke kaarten, woonkettingen รฉn leuke inpak goodies. Benieuwd naar het armbandje, lees dan snel verder! (En pssst.. je vind onderaan dit artikel ook een kortingscode voor de webshop!)

Image and video hosting by TinyPic
Wat een feestje was het om dit armbandje binnen te krijgen. Het is al twee weken geleden maar ik voelde me direct weer jarig. Hele leuke verpakking waar echt werk van gemaakt is!

Image and video hosting by TinyPic
Met een visitekaartje erbij!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Maar de inhoud is natuurlijk het allerbelangrijkst! Dit leuke armbandje moet mij geluk gaan bezorgen. Hij komt op een leuk kaartje waarop staat: Wear this bracelet everyday, to bring a little luck your way. Dat kan ik wel gebruiken, tijdens het afstuderen! Het armbandje is goudkleurig en bestaat uit een bolletjes kettinkje. Het hangertje is in de vorm van een klavertje vier.

Sweet Flow
Sweet Flow verkoopt nog veel meer leuke spulletjes, zoals ik al eerder in dit artikel vertelde. De website heeft echt een positieve vibe in zich en dat vind ik heel erg leuk!
Image and video hosting by TinyPic
Ik heb echt een hele leuke kortingscode voor jullie! Namelijk maar liefst 25% korting op ALLES, met de kortingscode: lifeofsimone25, deze code is geldig tot en met 12 februari.

Ga jij wat shoppen?
Liefs, Simone

14 thoughts on “New in – Luck armbandje (met 25% kortingscode!)

  1. Pingback: Mijn week – Real Techniques, gezond eten en laatste college ever |

Laat je een reactie achter? :-)

