Catrice – Illuminating blush

Image and video hosting by TinyPic Na het mooie absolute matte oogschaduw palette wat ik eerder deze week al liet zien is het nu tijd voor het volgende pareltje: de Illuminating blush, ook van Catrice. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder! Image and video hosting by TinyPic

emoji
Verpakking
Luxe weer! Ik vind de verpakking erg mooi. Het is een mooi zilver doosje met een doorschijnend dekseltje. De zilveren letters vind ik ook mooi staan. Het allermooist vind ik het reliëfje van de blush, een soort van quilted printje. Ik vind het fantastisch mooi.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

emoji
Product
De blush heeft een oudroze kleurtje, met een lichte warme ondertoon. De pigmentatie is prima. Niet zoals ik gewend ben van bijvoorbeeld een MAC blush, maar de kleur is daadwerkelijk zo zoals in de verpakking te zien is. Je kunt hem heel lichtjes aanbrengen maar hij is ook goed op te bouwen, wat ik ook wel een pluspunt vind. Het is een mooi zachte poeder welke niet te veel kruimelt, dit vind ik erg fijn. Er zit een heel klein shimmertje in. Geen grote, grove glitters maar heel subtiel. Vind ik heel erg mooi!

Image and video hosting by TinyPic Hier zie je een swatch. Hier heb ik één keer geveegd en hier zie je de kleur lichtjes.

Image and video hosting by TinyPic Zo pretty!

emoji Prijs
€3,99 voor dit pareltje. Dat vind ik een enorm goede prijs voor een mooie basic blush die heel veel mensen goed zal staan. De blush is te koop bij de Kruidvat filialen die Catrice verkopen.

Image and video hosting by TinyPic

Hier heb ik de blush licht aangebracht. Het weer was afgelopen week enorm grauw en grijs vandaar dat ik de flits heb moeten gebruiken.

emoji Conclusie
Ideaal product voor wanneer je een prachtige blush wil, voor een goede prijs. Deze blush staat denk ik bij erg veel mensen mooi, vooral omdat hij zo goed is op te bouwen en het kleurtje redelijk neutraal is. Deze blush geeft een prachtige healthy glow aan je gezicht en dat is waar ik van hou! Ik zou zeker eventjes kijken wanneer je voorbij een Kruidvat loopt.

Liefs, Simone

15 thoughts on “Catrice – Illuminating blush

  1. Hij ziet er alleen al heel leuk uit haha. Ik vrees dat ik een lichte blush verslaving aan het opbouwen ben dus ik moet uitkijken!

    Like

  2. Pingback: Look of the day – Nude & Basic |

Laat je een reactie achter? :-)

