Mijn week – Real Techniques, gezond eten en laatste college ever

Image and video hosting by TinyPic
Goedemorgen allemaal! Weer een nieuw weekje voor de boeg. Voor mij is komende week redelijk spannend, ik heb namelijk afgelopen week mijn laatste colleges gehad en dat betekent dat ik deze week mijn laatste tentamens ooit heb (als het goed is)! Ik ben dus druk aan het leren, maar wil jullie wel blijven voorzien van artikeltjes, dus vandaag mijn diary van afgelopen week! Benieuwd? Lees dan snel verder.

Image and video hosting by TinyPic
– Ik begon de week lekker met een fijne douche en deze fijne producten.
– En een lekkere gezonde snack. Appel, kaneel en rozijnen.
– Ook at ik deze week dit lekkere ontbijtje van vanilleyoghurt met banaan.
– Ik deelde mijn beautywishlist met jullie.

Image and video hosting by TinyPic
– Op de terugweg van school in de trein las ik lekker de Grazia.
– Ook deelde ik mijn favorieten van januari met jullie. Ik deed het delen van mijn favorieten voor het eerst, maar er werd heel leuk gereageerd. Dit ga ik dus vaker doen!
– Afgelopen week ging ik 3x hardlopen. Het gaat weer steeds beter en dat vind ik heerlijk!
– Dit mooie armbandje van Sweet Flow kwam binnen. Je krijgt nu 25% korting op de hele collectie van Sweet Flow met de code lifeofsimone25.

Image and video hosting by TinyPic
– Na een ochtend en middag aan mijn scriptie te hebben gewerkt liep ik nog even Den Bosch in om even te kijken voor een kettinkje en een nieuwe broek maar ik slaagde weer niet.
– Toen ik even het Kruidvat in liep slaagde ik natuurlijk wel, ik nam deze twee producten mee, waar jullie al reviews over hebben kunnen lezen.
– Mooie quote! Ik kon wel wat positiviteit gebruiken voor de komende weken!
– ‘s Avonds nog even studeren met een lekker kopje groene thee. Ik drink altijd de groene thee met citroensmaak van Pickwick. Die is het allerlekkerst.

Image and video hosting by TinyPic
– Ik ben nog steeds verbaasd over de goede service van Exclusive Scents. Ik bestelde een aantal weken geleden twee speedsticks en ze werken echt geweldig, ik schreef dus een review op de website over de snelle service en de goede deo’s. Ook schreef ik dat het enige minpunt was dat één van de wieltjes van de deo’s niet goed werkte. De volgende dag lag er gewoon een nieuwe op de mat. Zo onwijs attent!
– Lekkere fruitsalade van de Albert Heijn
– Worteltjes, met hummus. Verslavend lekker.
– REAL TECHNIQUES!!!! Mijn kwasten kwamen binnen en ik ben ZOOOO enthousiast. Morgen lezen jullie meer.

Image and video hosting by TinyPic
– Donderdag was mijn lieve mama jarig maar ik moest van 12 tot 8 werken en dus at mijn avondeten op mijn werk. Ik at de lekkerste maaltijdsalade van de Albert Heijn, namelijk de Marokkaanse kip salade, met couscous, spinazie, amandelen en abrikoos en een munt/citroendressing. Yumyum.
– Vrijdagavond kwam mijn lieve vriend en na dat ik lekker 5 kilometer had hardgelopen en gedoucht keken we Wie is de Mol op de bank. Natuurlijk met mijn leuke pyjamabroek van Primark aan.
– Ik ging even met mijn moeder mee om verse bloemen te kopen en deed meteen wat wooninspiratie op in de winkel.
– Deze mooie tulpen stonden bij mijn ouders thuis binnen en ik bedacht dat er een vrolijke quote op moest. Ik vind hem heel leuk geworden!

Ik ga weer gauw door met studeren, maar niet voor ik jullie allemaal een fijne week gewenst heb!<3

Liefs, Simone

19 thoughts on “Mijn week – Real Techniques, gezond eten en laatste college ever

  1. Ooooh zo raar he om het laatste college gehad te hebben?! Had ik onlangs ook. Deze week van start met afstuderen, hoop zo dat alles goed gaat! Jij ook succes met je laatste tentamen❤ Super goed dat je zo sportief bezig bent, topper!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

