Tip – Leuk servies bij Albert Heijn

Image and video hosting by TinyPic
Zoals jullie misschien wel weten ben ik aan het afstuderen en woon ik daarom tijdelijk even thuis. Na 3 jaar op kamers wonen is dat wel een beetje wennen kan ik je vertellen. Als ik ben afgestudeerd ben wil ik op zoek naar een eigen stulpje in de vorm van een leuke studio of appartement. Ik denk dat ik weer terug naar Tilburg wil en heb al wat mooie dingetjes op het oog. Natuurlijk kan ik niet heel de inboedel meenemen uit het studentenhuis en dat wil ik ook niet, dus ben ik begonnen met het sparen van nieuwe dingetjes. Benieuwd naar mijn nieuwe uitzet items? Lees dan gauw verder.

De kristalactie heeft mij van 8 witte wijnglazen en 4 waterglazen voorzien (dankjewel pap en mam!) en nu ben ik weer geslaagd bij Albert Heijn. Ik liep per toeval tegen het servies van Ariadne at Home aan en nam meteen wat mee. Ik twijfel nog over de mokken, die ga ik denk ik ruilen voor lichtblauw of lichtgrijs, maar toch wilde ik het snel met jullie delen want er is nu namelijk 25% bonuskorting op!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ik vind het zo’n schattig en leuk servies. Vind het combineren van de kleuren ook heel leuk!

Image and video hosting by TinyPic
Vind die randjes zo leuk!

Image and video hosting by TinyPic
Het is de French Romance lijn van Ariadne at Home. Wat ik fijn vind is dat het geen limited edition is, als er iets kapot is kun je het gewoon bijkopen in allerlei woonwinkels! Voor twee (grote!) mokken betaal je nu €5,96, de kommen zijn €7,46 per twee en de ontbijtbordjes €10,46 per twee. Daarnaast zijn er ook nog gebaksbordjes en dinerborden te koop!

Vinden jullie het ook zo leuk?
Liefs, Simone

18 thoughts on “Tip – Leuk servies bij Albert Heijn

  1. Dat ziet er echt super leuk uit! Volgend schooljaar ga ik op stage, en ik denk ik een andere stad. Dus ik ben nu ook al aan het rondkijken voor mijn uitzet🙂

    Like

  2. Zo leuk! Hier bij ‘mijn’ AH hebben ze ze niet, maar ik heb mijn moeder al op pad gestuurd om de mokken voor me te halen!

    Like

  3. Die ribbels aan de bovenkant zijn echt zo schattig! Het is jammer dat ik niet op zoek ben naar servies, want dan was ik gelijk naar de winkel gerend om deze aan te schaffen! Te cute voor woorden.

    Like

  4. Pingback: Mijn week – leren, laatste tentamens en shoppen |

Laat je een reactie achter? :-)

