Wish – subtiele kettinkjes

Ik liet het al eerder kort vallen, ik ben op zoektocht naar een mooi subtiel kettinkje. Ik heb super mooie statement kettingen die ik graag draag, maar ik merk dat ik soms een fijn kettinkje mis. Ik heb er nu wel een van de H&M, maar natuurlijk is die niet van de beste kwaliteit, hij is namelijk helemaal verkleurd. Ik zag bij Monica Geuze (Monicageuze95 op Youtube, ze vlogt!) een prachtig kettinkje en ging er in de winkel naar op zoek maar ik heb hem nog nergens kunnen vinden. Ik had twee opties: online bestellen of verder zoeken naar een ander mooi subtiel kettinkje. Ik kwam uiteindelijk bij de Bijenkorf terecht en ontdekte daar het merk Orelia. Ik had er nog nooit van gehoord maar ben blij dat ik het heb ontdekt! Help je me mee met kiezen?

Goud, rosé goud, pastelkleurtjes.. ik vind de nieuwe collectie echt fantastisch leuk. Ook de prijzen vind ik prima!

Orelia Ketting met kaartOrelia Ketting met hart
€20,00 / €20,00

Orelia Ketting met wishbone bedelOrelia Ketting met hanger van een veer
€13,00 / €13,00

Orelia Ketting met stijlvolle hanger  Orelia Ketting met infinity bedel
€16,00 / €16,00

Orelia Gem Doodle ketting met giftcardOrelia Ketting met rechthoekige hanger
€20,00 / €16,00

Orelia Ketting met sierlijke bedelOrelia Ketting met Thank you-kaart
€20,00 / €20,00

Orelia Ketting met driehoekig detailOrelia Ketting met blauwe kralen

€20,00 / €20,00

Naast kettinkjes hebben ze nog veel meer prachtigs..
Orelia Set ringen met zirkonia'sOrelia Mini creolen met kralen
Ringen, €24,00 / Oorbellen, €16,00
Orelia Ring met infinityOrelia Ring met lichtroze steen
Infinity ring, €13,00 / Ring, €24,00
Orelia Armband met kralen en hartvormige bedelOrelia Creolen Mini in goudkleur
Armbandje, 16,00 / Oorbellen, €13,00
Orelia Ring Love KnotOrelia Armband met kralen lichtgroen
Ring, €13,00 / Armbandje, €16,00

Ik word er helemaal hebberig van, jij ook?
Liefs, Simone

11 thoughts on “Wish – subtiele kettinkjes

  1. Ik ben ook op zoek naar een nieuw klein kettinkje! Ik had een geweldige gezien van dior maar die prijs is echt heeeeel ver over mijn budget. Ik ben zelf meer van het zilver, maar ze zien er allemaal echt leuk uit!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

