The – not so happy – list

Excellence | Modern | via Tumblr
bron

Ik kan een happy list van wel meer dan 100 punten samenstellen. Ik ben heel erg tevreden. Ik ben gezond, doe hele leuke dingen, heb een lieve vriend, fijne familie, leuke vriendinnen, studeer, kan mijn hobby’s uitoefen, ben weer lekker gezond aan het eten en ga zo maar door, toch is ook mijn leven niet altijd rozengeur en maneschijn (dat is bij niemand zo!) en soms is het ook wel eens lekker om je frustraties van je af te schrijven! Dat doe ik dus vandaag. Benieuwd? Lees dan gauw verder.

– De vele vertragingen bij de NS de laatste tijd. Het is zonder geintjes meer regel dan uitzondering dat mijn trein met +10 minuten of nog meer vertrekt. En dat vind ik dan weer helemaal geen geintje.

Untitled
bron

– Mislukkende eyeliner. Een tijdje ging het me zo goed af, elke dag liep ik met mooie รฉn gelijke eyeliner rond maar de laatste weken mislukt het gewoon echt enorm. Scheef, dikke lijnen, klodders en ga zo maar door..

– Teveel geld uitgeven aan onzinnige dingen. Ik neem me steeds voor om te investeren in kwalitatief goede en mooie producten en spullen maar ik kan het soms gewoon echt niet laten. Prullaria every where.

Where is my mind? ๐Ÿƒ
bron
– Grijze luchten, regen en wind. Ik wil OF een echte winter met kou en strakblauwe luchten OF lente. Ik weet niet wat ik liever wil eigenlijk, het is allebei goed.

– Afstuderen is ZWAAR. Bij mijn opleiding zelfs TE zwaar. Het laatste college ooit draaide om het uiten van frustraties van studenten naar de opleiding en docenten, het liep echt even hoog op. Geen leuk einde. Helaas moet ik nog een half jaartje doorbikkelen voor ik me echt kan bevrijden van International Lifestyle Studies.

add a caption
bron

– Ongezond eten om me heen. Ik ben zoals jullie weten bezig met gezond eten maar soms lijkt het wel of er alleeeeen maar ongezond eten om mee heen is. Dat mijn bijbaantje bij McDonald’s is werkt ook niet echt mee, haha. Daarnaast heb ik echt enorme cravings voor chocolade, ELKE dag weer. Komt door alle stress, denk ik.

– De afstand tussen mijn vriend en mij. Mijn vriend studeert in Maastricht en dat is toch wel heel ver. We reizen al 2,5 jaar op en neer maar we worden het beiden toch wel een beetje zat, want we willen vaker bij elkaar zijnโค (Opzich dus eigenlijk helemaal geen slecht nieuws, maar het reizen is soms echt wel vervelend)

Excellence | Modern | via Tumblr
bron
– Enorm veel zin hebben in bloggen hebben en ook heeeeel veel ideetjes hebben maar er gewoon weinig tijd voor hebben. Ik heb het gevoel dat het afstuderen mij in de weg staat om meer tijd voor mijn geweldige hobby te maken!

Verder ben ik heel happy hoor! De stress loopt alleen soms een beetje hoog op vooral door het afstuderen. Maar ik blijf het zeggen: Alles komt goed, als je maar wil!

Herken jij jezelf in sommige puntjes, of waar irriteer jij je wel eens aan?
Liefs, Simone

8 thoughts on “The – not so happy – list

  1. Sommige dingen zijn zeer herkenbaar!
    Om fijn geprijsde make-up te kopen en dan toch net dat duurdere merk te kopen๐Ÿ˜‰
    Jammer dat je het enorm veel tijd kost om naar je vriend te reizen die heel ver woont.
    Maar er zal een tijd komen dat jullie voor altijd bij elkaar zullen zijn๐Ÿ˜‰

    Xoxo

    Like

  2. Aaaah heerlijk om je frustraties er eens lekker uit te gooien! Vooral het vieze weer vind ik ook erg rot, laat de zomer maar komen! En NS vertragingen zijn de ergste๐Ÿ˜ฆ En wat rot dat je vriendje zo ver weg woont, maar houd de relatie misschien ook wel weer fris en spannend?:)

    Like

  3. Lekker, even alle frustratie er uit!๐Ÿ™‚
    Chocolade-cravings zijn niet heel erg als je zo puur mogelijke chocolade neemt. (misschien helpt dat?)

    Like

  4. Ook wel eens fijn, zo’n lijstje. Op echt koude dagen is de lucht vaak zรณ blij, daar kan ik echt van genieten. Het grijze weer vind ik ook maar niets, laat staan regen. Maar het is gelukkig al wel weer een stuk langer licht. Op naar de lente!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

