Mijn daily make-up

Ik schrijf heel regelmatig over nieuwe en favoriete beauty producten, ik bedacht me echter dat ik echt mijn dagelijkse make-up nog nooit met jullie heb gedeeld. Ik laat in dit artikel de artikelen zien die ik écht elke dag gebruik (of een variant erop), deze producten vind ik dus echt heel erg fijn en ik zou ze dan ook allemaal van harte aan jullie aanraden. Het is een mooie mix tussen veel budget en een beetje high-end! Kijk je mee?


Alles bij elkaar!

Gezicht
ღ Essence All About Matte foundation in de kleur 010
ღ Essence Stay Allday concealer in de kleur 010
ღ MAC select sheer pressed powder (helaas bijjjjna op) in de kleur NC20
ღ MAC mineralize blush in New Romance (ik heb veel meer blushes, en wissel af en toe af, maar dit is wel mijn all-time favourite)
ღ MAC mineralize skinfinish in Soft&Gentle als highlighter

Ogen
ღ Essence brow designer, wenkbrauwpotloodje in de kleur dark brown
ღ Essence liquid ink eyeliner in zwart
ღ Essence I love stage eyeshadow base, deze gebruik ik toch, al draag ik geen oogschaduw. Zo zijn mijn oogleden mooi egaal en zo blijft mijn eyeliner beter zitten.
ღ Essence I love extreme mascara in zwart

Lippen
Op mijn lippen draag ik dagelijks een ander kleurtje, vandaar dat ik hiervan niets mee op de foto heb gezet. Ik draag graag lipsticks van Essence (kleur 06 en o7), gekleurde lipbalm van bijvoorbeeld Sleek of Pupa of een nude lipglossje.


Zoals je kunt zien ben ik gek op MAC en Essence. Beide vind ik top merken!

Welke producten gebruik jij dagelijks?
Liefs, Simone

20 thoughts on “Mijn daily make-up

  1. Tof, zo’n mix tussen budget en high-end! Ik wacht nog steeds met smart op de dag dat ik een Mac Lipstick in mijn bezit heb, ze zijn so pretty!

    Like

  2. Heyhey!

    Welke mac producten raad jij zelf eigenlijk aan? (geen lipstick)
    maar algemeen. ik hoor het graag ^^

    de producten hierboven heb ik zelf namelijk ook niet (van mac)

    liefs

    Janine

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

