Mijn week – leren, laatste tentamens en shoppen

Het was me het weekje wel! Ik had namelijk een presentatie en mijn twee laatste tentamens ever (als ik ze gehaald heb) op de planning staan. Ik was dus nogal in de stress en heb veel geleerd! Gelukkig had ik genoeg blogjes klaarstaan, maar ik ben niet zo actief geweest online als ik zou willen. Komende week ga ik weer lekker veel reageren op jullie blogs Γ©n jullie reacties. Ik heb het nog wel erg druk (vrijdag deadline voor mijn 1e scriptie) maar ik kan mijn tijd nu beter zelf indelen! Kijk je mee naar mijn afgelopen week?


– Ik twijfelde over de achtergrond van mijn blog. Het leek me wel leuk om me een beetje te onderscheidden met de achtergrond, maar koos toch voor basic. Kijkt een stuk rustiger!
– Ik nam weer lekker appel met kaneel en rozijnen. Lekkere snack.
– Dit was mijn uitzicht deze week. Laptop, samenvattingen, aantekeningen, fruit en thee.
– Gelukkig heeft Instagram filters uitgevonden, zonder zag je namelijk heel goed dat ik niet zo fit was.


– Nog meer fruit. Ananas deze keer.
– Bij de AH kocht ik leuk servies, ik schreef er al over.
– Na mijn eerste tentamen en presentatie was ik al best opgelucht. Ik liep in de kou maar met het heerlijke zonnetje naar huis.
– Nog één keertje dan, omdat ik er zo blij mee ben. Zie je hoe fluffy ze zijn?


– Klaar voor mijn laatste tentamen. Ik nam mijn samenvattingen nog even door en toen moesten ze toch echt in mijn tas verdwijnen. Het ging gelukkig goed.
– Daarna moest en zou ik shoppen! Shoplog komt eraan.
– Dit blousje zit daar ook bij, vind hem zo leuk!
– Denim & MelanO, perfecte combi!


– Vrijdagavond was er zo’n mooi luchtje!
– Ik droeg mijn nieuwe trui, jullie zien hem morgen verschijnen in een shoplog
– Mijn favo make-upjes die ik elke dag draag
– Wie is de mol terugkijken met mijn vriend. Wat was het weer spannend!

Fijne week lieve allemaal!
Liefs, Simone

13 thoughts on “Mijn week – leren, laatste tentamens en shoppen

  1. Heerlijk vooruitzicht dat je voor altijd van je tentamens af bent (dat hoop ik in ieder geval voor je!)πŸ™‚. En wat een ontzettend leuke trui die witte!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

