Shoplog – Zara, Bershka, Six en H&M

Zoals jullie misschien wel weten zitten mijn laatste colleges en tentamens er nét op. Toen ik vrijdag klaar was met het maken van mijn laatste college stapte ik per ongeluk (not..) de bus uit bij de halte midden in de stad. Ik shopte een aantal uurtjes lekker en heb hele leuke dingen gekocht! Ik had nog wat fijne cadeaubonnen die ik had gekregen voor mijn verjaardag EN het was final sale, dus het was zelfs niet zo’n grote aanslag op mijn portemonnee. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Allereerst liep ik de Bershka binnen. Ik had online op de website veel mooie items gezien en dus ging ik even een kijkje nemen. Helaas vond ik de nieuwe collectie wat tegenvallen, maar ik vond nog wel een mooi item in de sale.



Deze mooie crème witte trui was oorspronkelijk €20,00, hij was nu afgeprijsd naar een tientje en toen ik naar de kassa ging hoefde ik nog maar €5,00 af te rekenen: scoreee!



Deze blouse van Zara zag ik al online voorbijkomen, bij onder andere Jennie en ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf ook eens ging passen. Hij stond heel leuk en ik nam hem mee voor €22,95. Het past eigenlijk niet echt bij mijn gewone stijl maar eens een keer wat anders proberen kan ook geen kwaad. Ik ben er heel blij mee want ik draag hem nu zelfs! Het shirt eronder is simpel, maar heeft mouwtjes tot mijn elleboog. Deze was €7,99 bij H&M.


Ook deze top komt bij Zara vandaan. Ik liet hem al eens eerder in een shoplog zien, toen kocht ik hem met streepjes. Deze was nu afgeprijsd van €27,99 naar €9,99 dus ik kon hem niet laten liggen. Het is gewoon een simpele linnen, grijze top met lange mouwen. Ik kreeg hem (wat ik ook probeerde!), niet goed in zijn geheel op de foto, mede door de wind, maar jullie hebben nu vast een indruk.



Deze sneakers kocht ik een tijdje geleden al bij de H&M. Ik vind ze veel op de welbekende adidasjes lijken en ik vind ze superleuk voor het voorjaar. Ik heb ze nog niet aangehad dus ze zijn nu nog spik en span, maar ik denk dat daar snel verandering ik gaat komen. Deze waren €24,90.


Mijn simpele witte blouse die ik vorig jaar super graag droeg is stuk, dus ik ging op zoek naar een vervanger. Al snel kwam ik deze tegen bij de H&M voor €19,90.


Bij SIX hing een rekje met allerlei mooie sjaals voor €5,00. Ik zag deze dikke, maar hele zachte sjaal in lavendelblauwe kleur en ik kon het niet laten hem mee te nemen. Ook de clutch kon ik niet laten liggen. Deze is van de Zara en ik vind hem super leuk! De achterkant is gewoon zonder letters, in de bronskleur. Hij was afgeprijsd van €19,99 naar €3,99!! Dat noem ik nog eens een koopje!


Hier een aan-foto van het zwarte topje met het de blouse eroverheen, deze plaatste ik op Instagram, vandaar de slechte kwaliteit! Ik ben er super blij mee.

Nu ga ik voorlopig niet meer shoppen. Ik ga in ieder geval een 10-daagse no-buy houden, geïnspireerd door Nina!

Wat vind je van mijn aankoopjes?
Liefs, Simone

21 thoughts on “Shoplog – Zara, Bershka, Six en H&M

  1. Leuk geshopt! Die witte blouse is echt prachtig! En die ruitjes blouse is super leuk, haha. Ik heb trouwens het AH servies gevonden! Ik heb 4 witte theemokken meegenomen en 2 schaaltjes, helemaal happy ermee.

    Like

  2. Haha you can do it! Ik moet inclusief vandaag nog 6 dagen en ik heb nog niet vals gespeeld hihi! Die grijze top met dat kant is super leuk🙂 vind eigenlijk al je aankopen leuk, zeker voor dat geld.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

