Essence – I love extreme & stage

Image and video hosting by TinyPic
Ik ben gek op de budget make-up van Essence. Bijna alles wat ik probeer is van topkwaliteit en daarnaast blijft de prijs lekker laag. (Catrice daarentegen wordt steeds duurder..) Hierdoor probeer ik regelmatig wat nieuws uit en zo heb ik al heel wat favorieten van dit merk ontdekt. Ik heb twee weken geleden weer twee nieuwe producten aangeschaft en het leek me leuk deze voor jullie te reviewen! Ben je benieuwd naar mijn bevindingen? Lees dan snel verder!
I love stage – Eyeshadow base
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Deze eyeshadow base is echt heel budget, €2,49. Ik had er goede dingen over gelezen dus toen ik hem tegenkwam belandde hij in mijn winkelmandje. Ik gebruikte eerst altijd concealer als oogschaduw basis en dat werkte best prima, dacht ik. Tot ik een sample van de Primer Potion van Urban Decay testte. Deze vind ik echter wel een beetje duur (ik koop liever een mooie MAC blush of lipstick voor dat geld), dus ik ging op zoek naar een mooie vervanger. De verpakking vind ik er echt heel luxe en mooi uitzien. Ik vind zo’n applicator ook fijn werken, beter dan een tubetje waar je wat uit moet knijpen. Dan komt er namelijk altijd of te veel of te weinig uit!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Zoals je ziet is hij wat gelig van kleur, zelfs op mijn huid die al een gele ondertoon heeft. Gelukkig zie je dit helemaal niet als je hem goed uitsmeert. Hij maakt mijn huid net iets egaler, dit vind ik fijn! Een mooie egale basis voor je oogschaduw werkt toch het fijnst. Ik heb hem getest en kan met zekerheid zeggen dat hij Γ©cht goed werkt. Ik vind het heel moeilijk vast te leggen, dus jullie moeten me deze keer op mijn woord geloven, sorry!πŸ˜‰ Wel heb ik de basis gebruikt onder de oogschaduw van de komende foto’s. Hij is te koop bij alle Kruidvat filialen die Essence verkopen.

I love Extreme
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
De verpakking vind ik mooi, lekker opvallend! Het borsteltje is nieuw voor mij. Ik weet dat er al tijden mascara’s op de markt zijn met zulke slanke, rubber borsteltjes, maar ik had ze nog nooit geprobeerd. Ik gebruikte altijd een Maybelline mascara en later de andere I love Extreme mascara in de zwarte verpakking. Ik was erg dikke, harige borsteltjes gewend dus dit was wennen maar het is echt zooooveel fijner. Niet zoveel geknoei onder mijn oog en hij werkt zo ontzettend fijn! Mijn wimpers worden echt heel lang hierdoor❀

Image and video hosting by TinyPic
Voor, zonder mascara (alleen een beetje geknoei van de eyeliner op de binnenste wimpers) – Na, met een laagje mascara.


De mascara krult mijn wimpers en maakt ze mooi lang en zwart. Ook separeert hij mijn wimpers fijn. Wel moet je een beetje opletten met het te dik aanbrengen want dan heb je kans dat hij een beetje gaat klonteren.


Full-face zonder mascara


En met! Wat een verschil he? Een hele andere oogopslag.
Ik ben er blij mee! Hij is voor €2,79 te koop bij het Kruidvat.

Kennen jullie deze budget producten al?
Liefs, Simone

16 thoughts on “Essence – I love extreme & stage

  1. Het effect van deze mascara vind ik bij jou echt heel mooi! Alleen bij mij geeft het heel slecht resultaat helaas. De base vind ik wel heel goed en gebruik ik bijna dagelijks!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

