River Island – Pre-spring collectie

Misschien hebben jullie het al in mijn shoplog gelezen, maar ik heb een korte 10 daagse no-buy ingelast, geïnspireerd door Nina! Eventjes nadenken voordat ik van alles koop. Mijn plan is om ook na de 10 dagen nog even rustig aan te blijven doen, sparen staat namelijk ook op mijn to do list voor 2015. Toch krijg ik het altijd voor elkaar om weer een kijkje te nemen in de één of andere webshop waar ik dan weer allerlei mooie items tegenkom. Nu mag ik ze niet kopen, en heb ik de spulletjes ook echt helemaal niet nodig, maar met jullie delen, dat kan natuurlijk wel!
Benieuwd naar de pre-spring collectie van River Island? Lees dan gauw verder.

Image and video hosting by TinyPic

Streepjes! I love it, zoals jullie waarschijnlijk wel weten. Ook deze top, een klein beetje cropped, vind ik erg mooi.
Een zwart leren jasje moet iedere vrouw in haar kast hebben vind ik. Ik heb er zelf twee, maar ik vind ze beiden nét niet perfect. Dit jaar dus maar weer op zoek. Ik draag ze van de lente door tot in de herfst, echt een must-have dus.
Love these jeans! Simpel, mooie kleuren en licht destroyed. Ik vind het niet mooi als je hele knieën bloot zijn, maar een klein scheurtje vind ik leuk!
Ik heb al veel basic items gekocht deze winter en wil dit ook zeker gaan doorzetten in de zomer. Het is heerlijk om mee te combineren en ik vind het ook gewoon fijn. Ik merk dat ik nu veel minder vaak het idee ‘ik heb niets om aan te trekken’ heb. Basic items kunnen zo nu en dan natuurlijk wel opgefleurd worden zoals bijvoorbeeld met deze mooie statement ketting.
Een nieuwe witte blazer wil ik ook toevoegen aan mijn collectie. Ik heb mijn oude zo vaak gedragen dat hij helemaal vaal en grauw is geworden: niet mooi.
Zulke modellen tasjes vind ik zo leuk. Simpel maar leuk.
Basic shirtjes zijn altijd handig!
Ruiten blousjes, ik kocht er afgelopen week voor het eerst een en ik ben er zo blij mee. Ik vind ze leuk!
De Barry M gelly nagellakjes zijn echt heel erg fijn. Ik kocht er vorig jaar een aantal in Londen en ben er echt heel erg over te spreken. Laatst kwam ik erachter dat ze dus ook gewoon bij River Island te koop zijn, score!
Leuke shorts zijn nooit weg, al zal het nog wel even duren voor we ze echt kunnen gaan dragen.
Slip-ons vond ik vorig jaar al heel leuk en nu vind ik ze alleen maar leuker! Ik heb nog een paar, taupe kleurige, maar deze vind ik toch ook wel heel leuk.
Zulke topjes vind ik zo leuk, maar ik moet nog wel even goed sporten en me aan mijn gezonde patroontje houden wil ik dit kunnen dragen komende lente/zomer!

Wat is jouw favoriet?
Liefs, Simone

13 thoughts on “River Island – Pre-spring collectie

  1. Aaaaah ik word helemaal happy van deze collectie❤ Vooral de witte blazer, bloemen statement ketting en de tas vind ik ontzettend gaaf! Ik moet maar snel weer een keertje een bezoekje brengen aan Adam om lekker bij de River Island te kunnen shoppen!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

