Catrice – Walk The Coraline lipgloss

Image and video hosting by TinyPic
Deze lipgloss heb ik een tijdje geleden gekocht bij het Kruidvat maar ik was hem kwijt. Vorige week zocht ik een plastic tasje om mee te nemen en ja hoor, gevonden! Ik had hem nog nooit gebruikt, dus ik kon er nog mooi foto’s van maken voor een review. De afgelopen week heb ik de gloss uitvoerig getest en ik ben er erg blij mee! Vandaag laat ik hem aan jullie zien.

Het is een lipgloss van Catrice, uit de Infinite Shine lijn. Deze glossjes zijn voor €2,99 te koop bij Kruidvat. Zoals de titel van dit artikel vast al doet vermoeden heb ik de kleur ‘Walk the Coraline’. Dit is kleur 160 en is een rode kleur met een warme, koraalkleurige ondertoon. De lipgloss heeft inderdaad wat ‘shine’ in zich in de vorm van minuscule glittertjes. Zelf houd ik wel van een glittertje op zijn tijd dus deze lipgloss leek me helemaal aan mij besteed!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
De verpakking vind ik erg mooi. Chique, simpel en stijlvol. Daarnaast sluit hij ook goed af, zodat er geen lipgloss uit kan lekken. De applicator is hol waardoor de lipgloss heel makkelijk is aan te brengen, hij gaat als het ware met je lipvorm mee.

Image and video hosting by TinyPic
Ik was blij verrast door deze swatch! De gloss geeft meer kleur af dan ik had verwacht. Hij is wel een klein beetje sheer, maar dat heb je al snel met een glimmende lipgloss. Je ziet de kleine glittertjes goed zitten op deze foto.

Image and video hosting by TinyPic
En dit is hem full face! Toch iets minder rood dan ik had verwacht maar wel een erg mooi kleurtje. Hij blijft na het eten van een tussendoortje gewoon lekker zitten maar na een hele maaltijd moet je hem wel even bijwerken. Hij droogt mijn lippen niet uit maar ze blijven juist lekker zacht. Ik ben heel blij met deze gloss, weer eens wat anders dan lipstick!

Ken jij de Infinite Shine lipglossjes van Catrice al?
Liefs, Simone

8 thoughts on “Catrice – Walk The Coraline lipgloss

  1. Eigenlijk ben ik geen lipgloss meisje haha. Vind het al snel plakkerig en als ik buiten loop gaat mijn haar eraan vastplakken enzo… Desondanks vind ik dit wel een heel mooi kleurtjeπŸ™‚ staat je goed.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

