Spam je blog, webshop of social media!

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb de afgelopen weken af en toe lekker mogen spammen op verschillende blogs en dat vind ik altijd zo lief dat ik het zelf ook wel weer eens wil doen!
Ik kreeg meer volgers en ben ook erg benieuwd wie die volgers dan zijn, want volgens mij hebben veel van jullie zelf ook een blog!

add a caption
bron

Mocht je die niet hebben, dan mag je natuurlijk ook je social media accounts of je webshop delen hieronder in de comments! Ik zou het leuk vinden als je deelt waar je graag over schrijft en wat jouw blog leuk maakt.

Ook vind ik het natuurlijk heel leuk als je mij volgt!
Dat kan je doen door op de icoontjes hieronder te klikken.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Ik beloof dat ik op al jullie blogs/social media accounts/webshops een kijkje ga nemen en ik zou het heel leuk vinden als jullie dat ook doen bij de andere commenters! Zo ontdek je weer eens wat nieuws๐Ÿ™‚

Liefs, Simone

17 thoughts on “Spam je blog, webshop of social media!

  1. Dit vind ik altijd heel leuk omdat ik op die manier weer veel nieuwe blogs leer kennen!
    Ik schrijf graag over (mijn zoektocht naar) gezond leven, deel recepten en hou ervan om food en fashion te combineren in de categorie ‘ModeVoer’
    Liefs, Laura

    Like

  2. Wat leuk dat we hier mogen vertellen over het bloggen.
    Op mijn blog https://homemadepicturemania.wordpress.com/ schrijf ik over fashion,beauty en nog heel veel meer.
    Fashion magazines inspireren me door te kijken naar de kleuren, accesoires, fashion etc..
    Vroeger maakte ik helemaal zelf mijn fashion en accesoires.
    Fotograferen is mijn hobby en doe ik al jaren.
    Van fashion, beauty etc..
    Ik hou van shoppen, naar events gaan zoals concerten etc..
    Iedereen is welkom op mijn blog maar het is geen website om reclame te maken voor anderen die zich bezig houden en zelf bloggen over schilderen, kunst enz..
    Alleen maar voor bloggers die schrijven over fashion, beauty, events die hiermee te maken hebben etc..
    Hou het ook netjes.

    Xoxo

    Like

  3. Wat leuk dat wij mogen spammen, erg lief! Mijn blog heet : http://www.everyoneunique.wordpress.com In 2010 ben ik begonnen met bloggen ( toen nog op nails-beauty) Ik wilde niet meer vast zitten aan een naam en besloot het roer om te gooien en te starten met everyoneunique. Eigenlijk hetzelfde concept , maar ik zat niet verbonden aan een naam. Ik wilde met mijn naam iets mee geven, (iedereen is uniek) Ik schrijf graag over lifestyle, persoonlijke dingen en natuurlijk (nog steeds) over beauty (haar, make-up etc) 1 keer in de week (zondag) komt er een video online, dat kan over van alles gaan. Ik vind het belangrijk om mijn persoonlijkheid terug te laten zien in mijn blog, dat is iets wat ik ontzettend belangrijk vind.

    Like

  4. http://www.diolifestyle.nl is mijn persoonlijke fashion blog waar ik mijn passie voor mode deel. Ik laat regelmatig outfits zien, vertel alles over de laatste fashion trends en laat mijn eigen kledingstijl (een combinatie tussen een vrouwelijke- en een stoere kledingstijl) zien. Om zo hopelijk andere mensen te inspireren.

    Er staat nu een hele leuke Valentijns winactie online!

    Like

  5. Legaal spammen is leuk! (en lief) Ik vind het ook zo leuk om andere wellicht nieuwe blogs te ontdekken.

    http://www.simplynspecial.nl is mijn online plekje waar ik schrijf over beauty, personal, diy en nog veel meer onderwerpen die mij bezig houden. Mijn blog is lekker persoonlijk en gevarieerd kwa content. Ik zou het leuk vinden als jij een kijkje neemt๐Ÿ™‚

    Liefs Nina

    Like

  6. Wat leuk! Kom eens kijken naar http://beautytalk.be
    Ik ben een Belgische die in Nederland woont en ik schrijf over Beauty en Fashion, je leest er veel reviews en momenteel kan je meedoen aan een leuke winactie!
    Check it out!
    Liefs,
    Eefje

    Like

  7. Ik vind het zo leuk dat dit altijd ook echt werkt, heb alle linkjes uit de andere reacties open staan om te bekijken๐Ÿ™‚ Ik ben Tessa, een 21-jarige interieurarchitect met een zwak voor mooie beautyproducten, een verslaving aan accessoires, een oog op lifestyle producten en trends en met tot slot natuurlijk een liefde voor interieurs. Dit en meer lees je allemaal op mijn kleine stukje internet: http://www.blognroller.nl
    Bedankt voor dit spammomentje!

    Like

  8. hoi, wat leuk dat wij onze blog mogen spammen. mijn naam is Conchita en ik blog samen met willemijn op http://www.beautyfanatic.nl. Wij zijn beiden professionals uit de beautybranche en willen onze kennis graag delen. Ik op het gebied van huidverzorging en Willemijn op het gebied van styling. Het is onze missie om toegankelijk te zijn voor de normale vrouw en nuttige adviezen te geven. Wij zijn dan ook niet de zoveelste beautyblog die een review over make-up schrijft. Wij proberen professionele adviezen te geven die voor iedereen informatief zijn. Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje zouden willen nemen op onze blog. PS, ik heb je toegevoegd op social media. Altijd leuk om andere bloggers te volgen.

    Liefs Conchita

    Like

  9. Leuk! Ik ben Marleen en ik ben een enorme uitsteller. Ik maak nooit iets af en daar wilde ik verandering in brengen. Mijn bucketlist is een beetje de rode draad door mijn blog, daarnaast schrijf ik over alles dat ik in het dagelijks leven (als enorme uitsteller) tegenkom.
    De link is overigens: http://www.imadreamer.nl

    Like

  10. Hallo dames,

    wij, van Team Your Frosting, zijn een leuke webshop begonnen met armbandjes, horloges en meer. Elke maand sowieso nieuwe producten en voor weinig geld! Meer weten? Ga naar http://www.yourfrosting.com en gebruik kortingscode: opening10 voor 10% korting op je eerste bestelling!

    Liefs,

    Team Your Frosting

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

