Like – Too Faced

Jaren geleden kocht ik bij Sephora het Glamour To Go II palette van Too Faced, omdat ik het er zo mooi uit vond zien. Ik kende Too Faced zelf toen nog helemaal niet, maar na het uitproberen van het palette raakte ik onder de indruk van het merk. De laatste tijd maakt het merk echt zulke mooie producten dat het maken van een favorietenlijstje niet uit kon blijven. Helaas is Sephora Nederland niet meer, maar gelukkig hebben we tegenwoordig webshops. BeautyBay.com bijvoorbeeld verkoopt bijna het hele assortiment!

Image and video hosting by TinyPic

Ik vind alle verpakkingen ZO mooi! Echte pareltjes voor in je stash. Als ik uit moet gaan van de kwaliteit die ik gewend ben van het palette (dat ik nog steeds heb, maar welke helaas bijna op is) en van de reviews die ik lees, ook nog eens echte must-haves om toe te voegen aan je make-up collectie!

Dit zijn mijn favorieten van links naar rechts, van boven naar onder.
– Soulmates blushing bronzer
– Natural eye palette
– Shadow Insurance (oogschaduwbasis) in een parelmoer kleurtje
– La Creme color drenched lip cream, dit is de kleur Taffy
– Melted liquified longwear lipstick, hier ben ik echt het meest benieuwd naar! Het zijn lipsticks maar dan in een licht vloeibare vorm. Ze hebben onwijs veel mooie kleurtjes.
– Brow Envy brow shaping & defining kit
– Hangover Replenishing Face Prime, deze schijnt heel lekker te ruiken en super te werken
– Sweetheart Beads Radiant Glow Face Powder, kijk deze kleine hartjes!! Ik vind ze zo leuk, schattig Γ©n mooi. Deze kun je gebruiken als een soort van highlighter.
– Lip Injection lippencil. Mooie lipkleurtjes in een soort van potlood vorm

Ik kan hier echt helemaal bij wegzwijmelen en zou best een lade vol met deze producten willen hebben. Is dat gek?

Liefs, Simone

7 thoughts on “Like – Too Faced

  1. Ik kan zeker ook wegzwijmelen bij het zien van al deze mooie make-up merken! Ik ga binnenkort een bestelling plaatsen, want daar heb ik voor gespaard! Of naja, eigenlijk minder uitgegeven. Dus binnenkort kan ik losgaan haha!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

