200+ bloglovin’ volgers – WIN! (GESLOTEN!)

Image and video hosting by TinyPic
Daar ben ik weer! Terug van weg geweest. Ik heb het eventjes heel druk gehad met het afronden van mijn scriptie, het vieren van carnaval (haha, hoort er ook bij) en daarnaast heb ik ook best wat uurtjes gewerkt én ben ik alweer begonnen aan mijn onderzoeksplan voor mijn afstudeerscriptie. Inmiddels heb ik alweer 220 volgers bereikt op Bloglovin’ en dat betekend: tijd voor een winactie! Ik heb een leuk pakketje samengesteld.

Image and video hosting by TinyPic
Wat kun je dan kunt winnen? Nou, dat heb je vast al wel op de foto gezien! De lekkerste reep Milka die er is, hele fijne conditioner van Aussie, Nivea Lipbalm (the best!), een catrice lipgloss en een nagellakje en highlighter van Essence.

Image and video hosting by TinyPic
Vooral deze vind ik zelf érg mooi!

Wat moet je doen om te winnen?
– Laat in een comment achter wat je de leukste soort artikelen op mijn blog vind (reviews, shoplogs, diary’s, favorieten, hotspots, recepten etc)
– Volg mijn blog op bloglovin’   Image and video hosting by TinyPic en like dit artikel

Wat mag je doen?
– Volg me op Twitter Image and video hosting by TinyPic(+1)
– Volg me op Instagram Image and video hosting by TinyPic(+1)

Je kunt mee doen als je uit Nederland of België komt en als je een geldig e-mail adres achterlaat. Je kunt meedoen tot 27 februari, 28 februari krijgt de winnares een mailtje van mij. Wanneer ik binnen 3 dagen geen reactie heb, kies ik een nieuwe winnares.

Heel veel succes allemaal, ik hoop dat jullie allemaal meedoen en het een leuke winactie vinden!
Liefs, Simone

De winnares is inmiddels bepaald door Random.org en bekend! Lieke heeft een mailtje ontvangen.

43 thoughts on “200+ bloglovin’ volgers – WIN! (GESLOTEN!)

  1. Heeej gefeliciteerd met je mijlpaal! Top, als je zo doorgaat dan ga je vast gauw naar de 300. Wat ik persoonlijk erg leuk vind is de stijl die je blogt, gewoon lekker normaal… De revieuws vind ik ook altijd errug leuk om te lezen. Handig voor als je zelf een keer iets aan wilt schaffen!!
    En wat een leuke actie heb je georganiseerd voor de lezers van je blog! Natuurlijk doe ik ook graag mee voor dit leuke pakketje.
    Ik volg je op twitter en bloglovin! fijne dag, groetjes ilsiee

    Like

  2. Hoera, gefeliciteerd!
    Ik volg je op al je soc.med.kn. waar je actief bent en hab alles gedaan om kans te kunnen maken op de mooie prijs.
    De artikelen van de nieuwe collecties fashion voor ieder seizoen die je hier telkens weer laat zien.
    Maar ook van de mooie make-up van super mooie merken.
    De artikelen van je b’day had ik met veel plezier gelezen.
    Leuke foto’s en goed georganiseerd.
    Je blog is zo leuk en ik lees je diverse posts altijd.
    Ga zo door😉

    Ook op instagram: chucky1012

    Natuurlijk volg ik je ook op twitter: @chucky1012

    Op bl volg ik je alwaar ik deze post heb geliked: chucky1012

    Em: dots_223@hotmail.com

    Xoxo

    Like

  3. Gefeliciteerd! Zo leuk om dat te zien groeien. Je doet het super! Ik ga lekker meedoen aan deze winactie. Ik volgde jou al lang van Instagram (@xmelisssss), en Bloglovin’. ik ga je nu ook op Twitter volgen, want sinds een week Twitter ik ook. Heel modern.

    Ik vind zelf reviews en shoplogs het leukste om te lezen🙂

    Keep up the good work!

    Like

  4. Wauw, de 220 volgers alweer! Dat gaat hartstikke snel bij jou, maar het is zeker verdient. Ik doe graag mee, ik volgde je al via Twitter en Instagram en nu heb ik je Bloglovin bericht ook geliked! Ga zo door meid❤

    Like

  5. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Je hebt echt een leuke blog!!! Ik doe zeker mee!!! En ik volg je op twitter ( Joorlovestd ) en op instagram ( joorlovesmusic ) en ik heb dit bericht geliked op bloglovin en ik volg je!!!

    Ik vind eigenlijk alles wel leuk wat je post!!🙂 Mijn mailadres : jorabakker@gmail.com
    Ga zo door zou ik zeggen!!
    xxx

    Like

  6. Gefeliciteerd met je volgers! Op naar de 300. Ik vind je reviews altijd fijn om te lezen. Met daarbij mooie foto’s. Ik doe graag mee en heb alles gedaan. Bloglovin sabrina, Twitter sabcom72, instagram sabrinawtw. Ik heb het artikel geliked. Mijn mail staat in het vakje!

    Like

  7. Gefeliciteerd meis, dik verdiend! Nu op naar de volgende mijlpaal🙂 Ik lees het liefste reviews en kijk graag foto’s. Ik zou weleens een video willen zien haha, mag dat ook?! Ik volg je overal al btw!

    Like

  8. Gefeliciteeerd! Ik vind de diary’ s het leukst altijd🙂 Ik doe mee, ik volg je op twitter en instagram (rtrtalwar) en op bloglovin.

    Like

  9. Joepie gefeliciteerd! Mooie mijlpaal om te vieren (op naar de volgende!). Ik sla de winactie over, maar wens natuurlijk iedereen die wel meedoet heel veel succes.

    Like

  10. Gefeliciteerd met de 200 volgers! Ik ben ooit begonnen met een blog, maar de volgers wilden niet komen en ik was er maar mee gestopt. Zo knap dat je zo veel volgers hebt.
    Het leukste vind ik reviews. Ik ben nogal een noob op het gebied van beauty producten en door je reviews weet ik wat beter wat ik moet kiezen en waar ik op moet letten.
    Het pakket ziet er echt super tof uit, niet veel ervaring met de producten dus ik ben benieuwd. Alleen die chocola ken ik en die is heerlijk, dus als de rest van het pakket ook zo is zou ik hem heel graag winnen. Ik volg je op bloglovin (sandra9454) en op twitter (@xsajo)

    Like

  11. Ah leuk! Schattig pakketje. Heerlijk ook dat er chocola bij zit.
    Ik vind je reviews het leukste om te lezen. Vind het altijd prettig om bij iemand anders te lezen hoe iets bevalt en hoe het er echt uit ziet etc.
    – Ik volg je op Bloglovin + hartje voor dit artikel
    – Instagram ( berdienrenes)
    Liefs,
    Berdien
    berdienrenes@hotmail.com

    Like

  12. Pingback: Diary – afstuderen, carnaval en (alweer) make-up |

  13. @Simplynspecial Heel stiekem staan er zo’n 3 video’s online haha, ben er alleen niet zo trots meer op:P Misschien dat ik nog een keer een poging ga wagen!

    Like

  14. Gefeliciteerd met al je volgers!! Is toch al een mooi aantal!
    Ik lees het liefst alles beauty of fashion gerelateerd. Zoals reviews, wishlists, shoplogs, … Deze vind ik het leukst🙂
    Ik volg je op
    > bloglovin’ + wordpress (anothertool)
    > instagram (lifestyleisabelle)
    > twitter (@isabellemues)
    I know, heel handig al die verschillende namen, haha🙂
    Doe vooral verder zoals je bezig bent zou ik zeggen😉

    Like

  15. Gefeliciteerd met je 200-volgers, nog veeeele volgers te gaan😀
    Ik vind dat jij hele leuke blogs schrijft😀 De leukste soorten artikelen op jouw blogs zijn; Recepten, Shoplogs, Reviews en Diary’s😀

    – Ik heb je gevolgd op Bloglovin’, en deze artikel geliked
    – Ik volg je op Twitter (xYasemin2011)
    – Ik volg je op Instagram (yasemintanri)

    Nu maar heeeeel hard duimen!

    Like

  16. Gefeliciteerd! Super leuke actie:) Het leukste vind ik op je blog de reviews, shoplogs en je diary’s!
    Ik volg je op Bloglovin’, heb het artikel geliked, volg je ook op Instagram en Twitter (Heartscratch)!

    Like

  17. Gefeliciteerd!! Wat leuk dat je dit zo met lezers wilt delen!!
    Ik vind artikelen over favoriete artikelen erg leuk en reviews, zo leer je nieuwe producten meteen goed kennen!

    (ik volg en❤ je op bloglovin en volg je op instagram🙂 )

    Like

  18. Pingback: Wat is het fijn om een twijfelaar te zijn (NOT!) |

  19. Pingback: Review – Nivea Raspberry Lipbalm |

  20. Speciaal voor deze win actie heb ik een bloglovin aangemaakt🙂 Congrats met het behalen van al 220 trouwe volgers!! Ik hoop dat het alleen nog maar UP gaat. Elke week maak een pit-stop bij je blog om even lekker de artikelen door te nemen of stiekem tijdens werk.

    Like

  21. Pingback: My favs – Webshop Guts&Gusto |

  22. Pingback: Mijn week – Afstuderen, SOG en lekker eten |

  23. Ik vind persoonlijk de diary’s erg leuk om te zien! Ook de reviews doen het bij mij altijd erg goed. Je haalt me vaak weer over om een product toch te kopen haha! Ik waag maar een kansje bij deze winactie!

    Like

  24. Van harte gefeliciteerd met je 200 volgers op bloglovin!
    Ik vind dat je echt een super leuke blog hebt. Het leukste op je blog vind ik de diary’s, omdat ik het altijd leuk vind om te lezen hoe mensen in real life zijn!
    Ik volg je op bloglovin (www.bloglovin.com/liekevanveen8)
    Ik volg je op twitter (_Liekeee) en ik volg je op instagram (liekevv24)

    Like

  25. Superleuke winactie! Ik volg je op bloglovin en instagram (xallforyou) ik heb geen twitter anders had ik je daar ook wel gevolgd 👍

    Like

  26. Gefeliciteerd, je verdient het! Superleuke winactie ook, ik doe zeker mee. Ik geniet het meest van je reviews en shoplogs. Ik volg je op Bloglovin, Instagram en Twitter. Ook heb ik dit bericht geliked op Bloglovin. Ik zou het superleuk vinden als ik zou winnen! Succes iedereen🙂

    Like

  27. Pingback: Happy things |

  28. Gefeliciteerd met al je volgers! .
    Super leuk dat je iemand wilt verwennen met dit leuke pakketje. Die chocolade reep is mijn favoriet dus dat kan niet misgaan. Naar de rest ben ik erg benieuwd, want ik ken de producten nog niet. Ik vind het leuk om je dairy’s en shoplog te zien . Vind het altijd erg leuk om te zien wat een ander bezighoud en shopt. Alleen shop ik daarom ook teveel haha.
    Ik volg je op twitter, instagram(cheyennejansen) en bloglovin + bericht geliked alles onder mijn naam Cheyenne Jansen.

    Groetjes,

    Cheyenne Jansen

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

