Diary – afstuderen, carnaval en (alweer) make-up

Image and video hosting by TinyPic
Ik vertelde het gister bij de introductie van de winactie al even, afgelopen weekend was even heeel druk vandaar dat er ook twee daagjes niets online is gekomen. Gelukkig is alles nu geregeld, op één belangrijke zaak na, mijn kamer. Hier ga ik vandaag weer voor bellen en dan hoop ik dat ik alles kan regelen! Ik heb natuurlijk weer foto’s gemaakt en die deel ik graag met jullie!

Image and video hosting by TinyPic
Vorige week zondag ging ik lekker uiteten met vriendinnetje Lonneke! We gingen Tapas eten en het was echt súper lekker! Ook kwam mijn shoplog online, ik ben heel blij met al mijn items! Ik droomde ook nog lekker weg over een vakantie naar de Cariben. Ik mis het!

Image and video hosting by TinyPic
Dit is mijn favo geur van Victoria’s Secret, samen met Amber Romance, heel lekker! Ik maakte eindelijk ook weer banaan/ei/havermout pannenkoekjes met wat honing en kaneel en ze waren zo lekker! De nieuwe collectie van Essence lag in de schappen, maar ik wist mezelf in te houden! Gelukkig, want ik lees niet al te beste reviews. Ik probeerde ook de verse mueslireep van de AH to go uit en hoewel hij opzich wel lekker was zou ik hem niet zo snel opnieuw kopen.

Image and video hosting by TinyPic
Mega fijne lipbalm! Review komt eraan. Op Valentijnsdag kreeg ik een heel lief kaartje van mijn oma (en opa!), super leuk! Ik vierde ondertussen ook nog lekker carnaval met mijn huisgenootjes, was gezellig! Zon = nieuwe kleren dragen! Heel blij met mijn nieuwe sneakers.

Fijne week allemaal! Doe je al mee aan deze leuke winactie?
Image and video hosting by TinyPic

Liefs, Simone

8 thoughts on “Diary – afstuderen, carnaval en (alweer) make-up

  1. Oh, dus dit lichtroze geurtje van VS bedoelde je ;p Die heb ik nog niet geroken, ben benieuwd hoe die ruikt! Die tapas ziet er super lekker uit trouwens, en ik heb ook niks meegenomen uit het schap van Essence. Ik hoor nergens eigenlijk goede reviews!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

