Review – Nivea Raspberry Lipbalm


Ik volg talloze beauty accounts op Instagram en daar zag ik ze vaak voorbij komen, de leuke lipbalms van Nivea (in Duitsland staat er Labello op, maar het zijn dezelfde) in blikjes. Ik was toch wel heel nieuwsgierig geworden en toen ik ze zag liggen bij het Kruidvat nam ik er twee mee, eentje voor de winactie en natuurlijk eentje voor mezelf. Ik heb de raspberry variant zelf gehouden en natuurlijk getest! Benieuwd naar mijn bevindingen, lees dan snel verder!
Verpakking
Image and video hosting by TinyPic

Ik kocht de lipbalm in eerste instantie om de verpakking, want zeg nu zelf, die staat toch hartstikke leuk in je stash! Het is een heel plat blikje met mooie opdruk. Achterop staan de ingrediënten duidelijk weergeven. Een blikje is natuurlijk niet heel hygiënisch maar mij zelf maakt dat nooit zoveel uit. Ik gebruik hem alleen zelf en probeer dat altijd met net gewassen handen te doen.

Image and video hosting by TinyPic

Product
Ik verwachtte een heel ‘boterig’ product, gelukkig bleek daar niets van te kloppen en is het gewoon echt een lipbalm. Wanneer je Rosebud kent kan je de structuur wel een beetje vergelijken. Het is hard in het potje, maar wanneer het product je warme huid raakt smelt het een beetje en is het goed te verdelen. Hij verzorgd mijn lippen echt heel goed en maakt ze heerlijk zacht. Ik gebruik deze lipbalm vaak zo, door het lichte roze kleurtje met glans dat hij afgeeft, maar ook gewoon onder lipsticks om velletjes te voorkomen. Ik vind hem onwijs fijn! Hij hydrateerd zeker voor een aantal uurtjes, maar dit blikje in je tas stoppen is echt geen straf. De geur is lekker, een beetje zoet maar niet te overheersend.

Image and video hosting by TinyPic
De lipbalm

Image and video hosting by TinyPic
Hier zie je de structuur goed.

Conclusie
De lipbalm is redelijk goedkoop, namelijk zo’n €4,00 en te vinden bij onder andere het Kruidvat. Het is echt een enorm fijne balsem en ook het blikje vind ik echt een positief punt. Ik zou deze lipbalm dan ook echt aanraden.

Heb jij de lipbalms van Nivea al geprobeerd?
Liefs, Simone

Image and video hosting by TinyPicPS: Doe je al mee aan deze leuke winactie?

9 thoughts on “Review – Nivea Raspberry Lipbalm

  1. Ik heb ze al vaker gezien en idd, ze zien er super cute uit! Ik ben zelf alleen niet zo fan van blikjes. Niet vanwege de hygiëne, maar ik heb altijd lange nagels dus uiteindelijk zit er meer onder mijn nagels dan op mijn lippen haha. Geen succes.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

