My favs – Webshop Guts&Gusto

Ik bestelde al een aantal keer bij Guts&Gusto en ben steeds hartstikke tevreden. Ze vullen de webshop heel regelmatig aan met nieuwe items en daar word ik héél hebberig van! Ook nu hebben ze heel veel leuke items online staan, veel dingen al voor het voorjaar. Ik heb mijn favorieten voor jullie geselecteerd, om het bescheiden te houden en niet de hele webshop in dit artikel gekozen, heb ik het kunnen beperken tot 8 favorieten. Kijk je mee?

Image and video hosting by TinyPic

Vestje €29,99 / Leren jasje €49,99 / Jasje €49,99 / Zonnebril €9,99

Image and video hosting by TinyPic
Horloge €34,99  / Sneakers €29,99 / Vestje €39,99 /  Blouse met open rug €39,99

De laatste blouse, die met open rug is denk ik mijn echte favoriet! Super mooi met een zwarte bralette eronder! Wat is jouw favoriet?

Liefs, Simone

Image and video hosting by TinyPicPS: Doe je al mee aan deze leuke winactie?

10 thoughts on “My favs – Webshop Guts&Gusto

  1. Leuke webshop is dat he! Wat heb jij trouwens een leuke blog, ik ben je gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem jij ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

