Mijn week – Afstuderen, SOG en lekker eten

Image and video hosting by TinyPic
Dat is snel he, nu alweer een diary! Afgelopen week kwam ‘ie pas op woensdag online, vandaar dat het zo gauw weer lijkt. Door carnaval en het afstuderen was ik er niet eerder aan toe gekomen, maar nu wil ik het ritme weer gewoon oppakken vandaar dat deze diary weer op maandag is! Bereid je voor op een hoop studie ontwijkend gedrag, want dat iedereen afgelopen week vakantie had, werkte niet echt mee.


Image and video hosting by TinyPic
✿ Mooie quote waar ik het helemaal mee eens ben! ✿ Ik wil nieuwe sneakers maar ik kan nog niet helemaal kiezen.. ik denk dat het één van deze twee gaat worden. Ik vind de bordeaux rode heeel mooi, maar vind die niet zo ‘zomers’ dus twijfel nogal! ✿ Donderdag treinde ik op en neer voor een dagje werken! ✿ Nog zo’n mooie quote!

Image and video hosting by TinyPic
✿ Ik was blij dat het weekend was, ook al had ik niet echt veel gedaan ✿ Ik ging zaterdag naar de verjaardag van mijn kleine neefje (het zoontje van mijn nicht) die 1 jaar werd, dus maakte mezelf klaar! ✿ Zondag ging ik heerlijk high tea’en met mijn lieve vriendinnetjes, gekregen voor mijn verjaardag! Was heel gezellig én lekker. ✿ Gisteravond ging ik weer terug naar mijn studentenkamertje. Ik had hem opgezegd maar heb het nog net op tijd ongedaan kunnen maken waar ik heel blij mee ben!

Deze week ga ik hard aan de slag met mijn onderzoeksplan, heb ik een aantal afspraken voor mijn studie, ga ik lekker sushi eten met mijn vriendinnetje en afstudeergenootje Isabelle, hardlopen en wat ik in het weekend ga doen moet ik nog even zien!

Fijne week!
Liefs, Simone

14 thoughts on “Mijn week – Afstuderen, SOG en lekker eten

  1. Fijne diary! Succes met je onderzoeksplan deze week. Ik moet deze week ook al mijn plan van aanpak inleveren, zo stressvol! Gelukkig heb je nog wel een paar leuke dingen om naar uit te kijken deze week, geniet er van❤

    Like

  2. Leuk om even terug te kijken wat je de afgelopen week allemaal had gedaan.
    Inderdaad is zo een gezellig uitje met vriendinnen fijn na het harde studeren.
    Succes en fijne week😉

    Xoxo

    Like

  3. Tussen het studeren door ook even lekker afleiding zie ik😉 Ik vind die groene van kleur mooier, maar ik vind bij die rode wel mooi dat er nog een ander kleurtje doorheen zit. Dat breekt een beetje😉 Beetje kromme uitleg zie ik haha. Succes met je onderzoeksplan!

    Like

  4. Die Absolute Matte palette van Catrice is ontzettend fijn❤ En die high tea ziet er heel erg lekker uit! Heel veel succes nog met je studie

    Like

  5. Ik heb roze-paarse Puma’s, die zijn lekker zomers. Hebben ze nu geen knalkleuren? Fijne gympen zijn het trouwens! De hightea ziet er onwijs goed uit zeg, veeeel lekkers!

    Like

  6. @Marcella, Nee nog niet! Misschien moet ik even wachten dus ,knalkleurtjes vind ik erg leuk voor de zomer! Ja was echt heel goed, lekker en veel! Heb het diner maar een paar uurtjes opgeschoven, haha!

    Like

  7. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt kiezen tussen de speakers. Ze zijn allebei leuk. De donkere is misschien meer voor herfst en winter!
    Succes met de studie!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

