Happy things

Positivity
bron

Poeh, het afstuderen valt me eerlijk gezegd een beetje (veel) tegen. Ik wist dat ik op een gegeven moment in een dipje zou komen, want dat las en hoorde ik o-ver-al. Nou, dat dat al zo snel zou komen had ik niet verwacht, maar goed: positivity is the key en daarom heb ik om mijn humeur (en hopelijk ook die van jullie) een beetje naar een hoger niveau te tillen, een lijstje met happy things samengesteld. Het maken alleen al maakte me een stuk blijer, dus een begin is er!

Ik wil me ook verontschuldigen aan het aantal blogpost, ik was in de veronderstelling dat 7 per week makkelijk zou moeten lukken. Helaas mag dit niet zo zijn en ben ik bezig met een schema te maken. Binnenkort komen de artikelen dus wel op vaste dagen, maar voor nu post ik gewoon zoveel mogelijk! Ik heb weer wat nieuwe make-upjes gekocht dus reviews komen er snel aan!

Carnaval was mega leuk! Ik heb het gezellig gevierd en daarnaast ook nog eens lekker wat uurtjes gewerkt.
Heel fijn dat ik mijn kamer heb kunnen behouden en nu ben ik blij om nog steeds een Tilburger te zijn. Voel me eigenlijk tegenwoordig ook meer Tilburgs dan Bosch. Nu alleen nog even het dialect nog. Misschien nog een paar afleveringen van Roy Donders kijken.
Fijne muziek
7th Sunday op de planning met mijn vriendinnetjes!
Nieuwe collecties van Catrice & Essence, er ligt zoveel mooie make-up in de schappen
De aankomende Cinderella collectie van MAC, ik wil héél graag een lipstick en het beautypowder.
Een klein beginnend plannetje om met vriendinnen te gaan sparen voor een mooie reis!
Zon! (oke het regent ook nog heel regelmatig, maar de zon maakt me blij)
Bijna maart, eindelijk klaar met de winter!
Nieuwe kleding shoppen
Hardlopen! Afgelopen week eindelijk weer eens 5 kilometer gerend door mijn motiverende huisgenootjes
Gezond koken en eten, het gaat echt heel goed en ik voel me dan ook veel beter! Er komt ook snel weer een lekker, snel en gezond receptje op de blog.
Nieuwe schoenen uitzoeken. Ik probeer al een week nieuwe sneakers te kiezen en ik ben er denk ik uit.
Niet alleen zijn tijdens het afstuderen, we hebben allebei een andere opdracht en schrijven een eigen scriptie maar mijn lieve afstudeergenootje en vriendinnetje Isabelle en ik gaan er voor! We hebben samen de hashtags #hardstuderen #veelbelonen bedacht en zijn begonnen met het onderzoeksplan en sushi, haha!
Vriendinnen weer lekker veel zien en leuke dingen samen plannen
High tea bij Australian, zoooo lekker!
Rituals douchefoam, blijft favoriet! (ik kreeg afgelopen zondag een nieuwe fles van mijn lieve vriendinnetjes <3)
Groene thee, jummie
Avondje stappen met mijn lieve huisgenootjes op de planning
Het gala van de studentenvereniging van mijn vriend komt er weer aan en dat is altijd heel erg leuk!
Dagje shoppen op de planning

Genoeg om eigenlijk heel blij en dankbaar mee te zijn, dus hophop, vandaag ga ik er weer met goede moed tegenaan!
Waar worden jullie blij van?
Liefs, Simone

6 thoughts on “Happy things

  1. Wat een leuk lijstje om zoveel leuks te gaan doen en ik begrijp goed dat studeren soms even wat tegen zit.
    Maar je kan het.
    Inderdaad moet je zo af en toe ook tussendoor wat leuks doen om even aan jezelf te denken.
    Fijn dat je denkt aan een leuke holiday!
    Het is al bijna lente en ik kan niet wacht totdat de temperatuur op de thermometer omhoog gaat.

    Xoxo

    Like

  2. Aaah gelukkig zijn er zo veel leuke dingen waar je wel energie uit kunt halen. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het afstuderen zwaar is, maar weet je… Hierna ben je gewoon klaar!πŸ˜€

    Like

  3. Heerlijk lang lijstje met allemaal leuke dingen eropπŸ™‚ Als je het even niet ziet zitten moet je dit lijstje er maar bij pakken! Heel veel succes met je het afronden van je studie.

    Like

  4. Ah wat leuk dat je niet alleen bent, maar dat je samen met iemand keihard kunt studeren! En ik word zeker ook blij van de nieuwe collectie van Essence en Catrice❀

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

