High-end wishlist – Zomer 2015

Image and video hosting by TinyPic

Ik blijf maar kopen, kopen, kopen. Als mijn salaris binnen is ren ik nog net niet naar de stad en ik zorg er altijd voor dat het opkomt. Ik doe er veel leuke dingen van, zoals lekker eten en uitgaan maar ik koop er ook best veel prullaria voor. Ik heb nu besloten dat ik elke maand wat geld opzij ga zetten voor bovenstaande items. Ik wil voor de zomer minstens 5 items van bovenstaand lijstje hebben en ga daar de komende maanden voor sparen. Wanneer het me lukt zien jullie de spulletjes natuurlijk verschijnen op mijn blog🙂
Essie nagellakjes

Vooral de kleur Pinks & Roses en Rock the Boat vind ik erg mooi. De lakjes zijn te koop bij onder andere Etos en Bijenkorf voor zo’n €12,00. Dat moet dus zeker wel lukken! Bron

MAC lipsticks

De lipsticks van Essence zijn leuk, maar ik wil meer en ik wil beter! Ik wil graag wat nude kleuren zoals de bekende ‘Please Me’, maar voor de zomer zijn knalkleurtjes ook niet verkeerd. Hier zie je Pink Pigeon, een matte lipstick. Voor €19,00 te koop bij MAC stores en counters in de Bijenkorf en Douglas. Bron

♥  Triangl Swimwear Bikini
TRAINGL---MICHAELA-SANTA-ROSA-SPALSH
Ik wilde vorig jaar al ZO graag een Triangl bikini en heb toen toch besloten het niet te doen. Nu wil ik er nog steeds één dus ik denk dat er maar eens een moet komen. Nu weet ik alleen nog niet of ik op vakantie ga dit jaar, dus het is zonde als hij in de kast blijft liggen. Mocht ik een zonvakantie boeken, dan klik ik ook meteen een bikini naar huis. De bikini’s zijn rond de €75,00 en te koop op de webshop Triangl.com. Bron

Puma Classic Suede

Vroeg ik jullie twee weken geleden nog of ik voor de groene of donkerrode variant moest gaan, maar nu het zonnetje begint te schijnen wil ik toch liever een lichter kleurtje. Dit zijn de grey violet classic variant en ze zijn €69,95 en onder andere te koop bij PRO shoes en Zalando. Bron

Michael Kors pendant necklace

Een mooi kettinkje van goede kwaliteit heb ik nog niet. Deze van Michael Kors is te koop bij de Bijenkorf en ik vind hem erg mooi. €99,00. Bron

Marc Jacobs Horloge

Ook een kwalitatief goed horloge ontbreekt nog in mijn stash. Ik heb drie horloges van Oozoo maar mijn favoriete is eigenlijk aan het einde van zijn latijn. Deze is €249,00 en dus best heel prijzig, maar wel mooi. Ook deze is te koop bij Bijenkorf. Bron

Marc Jacobs Daisy Oh So Fresh of Sorbet
https://media.douglas-shop.com/583362/900_0/Marc_Jacobs-Daisy_Eau_So_fresh.jpg
Ik heb de geurtjes van Marc Jacobs al zovaak geroken maar nog nooit gekocht. De prijs houdt me een beetje tegen. Daarnaast koop ik ook niet zo snel een duur geurtje voor mezelf en zo is het er eigenlijk nog nooit van gekomen. Zonde, want ze zijn zo lekker! Op de foto zie je Oh so fresh, welke €67,00 kost voor 75ml op dit moment bij Douglas. Bron

Michael Kors zonnebril

Ook het investeren in een mooie en goede zonnebril stel ik al jaren uit. Deze van Michael Kors vind ik héél mooi. Hij kost €189,00 en is onder andere te koop bij de Bijenkorf. Bron

Rebecca Minkoff Mini Mac

Dit tasje vind ik ZO mooi! Deze lichtblauwe kleur of zwart zouden allebei wel welkom zijn. Deze tasjes zijn te koop bij Zalando voor €199,95. Bron

Nike Air Max Thea

Mijn zwarte Roshe Runs zijn nodig aan vervanging toe en deze vind ik echt heel erg vet! Ze kosten €124,95 en zijn te koop bij onder andere Footlocker en Zalando. Bron

Michael Kors Sutton in Dark Dune

Wat een pareltje is dit he! Hij is wel een beetje duur, helaas. €349,95 kost ‘ie maarliefst, maar dan heb je wel wat! Hij is te koop bij Zalando. Bron

Wat staat er op jou high-end wishlist?
Liefs, Simone

15 thoughts on “High-end wishlist – Zomer 2015

  1. Oke. Ik vind gewoon heel je wishlist leuk haha, nu heb ik er ook weer wat dingen bij mij. Goodbye money </3 haha

    Like

  2. Pingback: Mijn week in foto’s – #hardwerken #veelbelonen en alle tentamens in the pocket! |

  3. Pingback: De zoektocht naar een ‘tussenjas’ |

Laat je een reactie achter? :-)

