Mijn week in foto’s – #hardwerken #veelbelonen en alle tentamens in the pocket!

Image and video hosting by TinyPic
Dit was de week van #hardwerken #veelbelonen. Vriendinnetje en mede afstudeerder Isabelle en ik riepen samen deze hashtags in het leven en ze zullen dan ook leidend zijn voor komend half jaar, onze afstudeer periode. Naast hard werken is belonen natuurlijk erg belangrijk en beide deed ik afgelopen week! Ben je benieuwd naar mijn week? Lees dan snel verder!

Image and video hosting by TinyPic
– De week begon met een dag hard bikkelen aan het onderzoeksplan bij Seats2Meet. ‘s Avonds gingen Isabelle en ik samen lekker sushi eten, onder het mom van #veelbelonen. We hoorde deze dag beide dat we alle tentamens hebben gehaald, ik met een 7,8 en een 8,4. Dit betekent dat ik NOOIT meer tentamens heb!!
– Ik kocht wat nieuwe Catrice producten in de stad, om te reviewen en omdat ik ze nodig had!
– #ThrowBack met mijn lieve huisgenootje Wendy! Deze week hadden we allebei heimwee naar carnaval.
– Nerdmode.. hele dagen studeren.

Image and video hosting by TinyPic
– Ik ben nog steeds fanatiek aan het hardlopen. Dinsdag tikte ik eindelijk weer eens de 5 km aan door mijn motiverende huisgenootjes.
– Ik maakte lekkere wraps, waarvan ik het recept deelde.
– Goodmorning! Lekker douchen, een kopje thee drinken en daarna make-uppen. Love it!
– Ik werd 2x getagd voor de #20beautifulwomanchallenge en ik deed natuurlijk mee! Ik tagde ook weer 20 mooie meiden! Vind het zo’n leuk initiatief!

Image and video hosting by TinyPic
– Selfietime. Waarom zijn selfies als je moe bent altijd beter in zwart-wit? Haha, ideaal!
– Sneakpeek van mooie items die ik ontving van House of Lou (de ketting en de posters)
Gister deelde ik mijn high-end wishlist waarvoor ik wil sparen!

Fijne week allemaal!!
Liefs, Simone

10 thoughts on “Mijn week in foto’s – #hardwerken #veelbelonen en alle tentamens in the pocket!

  1. Wat goed dat je zo sportief bent!
    Ben zo benieuwd wat je uiteindelijke doel is en hoeveel kilometers je wilt gaan halen met hard rennen.
    Zo goed dat je een prachtig cijfer voor je studie in the pocket hebt.
    Heerlijk om leuke dingen tussendoor te doen.
    Even aan jezelf denken.
    Prachtige ketting.

    Fijne dag Xoxo

    Like

  2. Wauw wat goed, nooit meer tentamens! Goed bezig! Dan mag je jezelf best wel even belonen hoorπŸ˜‰

    Like

  3. Ik denk dat het heel goed voelt om geen tentamens meer te hebben, haha! Die zwarte ketting ziet er prachtig uit btw❀

    Like

  4. wat een super leuke foto’s en ben benieuwd naar je artikel over house of lou want ze hebben daar zo veel leuks!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

