New in – House of Lou goodies

Image and video hosting by TinyPic
In december won ik €25,00 shoptegoed te besteden bij de webshop House of Lou op de blog van de lieve Svenja. Inmiddels heb ik drie producten uitgekozen en ze ook binnengekregen. Ik ben ontzettend blij met alles en heb het dan ook meteen op de foto gezet om (natuurlijk!) met jullie te delen. Kijk je mee?

Allereerst bestelde ik de ”big black necklace”. Dit is een super mooie grote statement ketting, een echte eyecatcher. Hij is dan misschien niet zo zomers, maar avondjes uit kunnen het hele jaar door en daarvoor vind ik hem prachtig.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Daarnaast bestelde ik kaartjes! Eigenlijk waren ze bedoeld voor Valentijn maar ze kwamen iets te laat aan. Helemaal niet erg, want lieve kaartjes sturen dat kan natuurlijk het hele jaar door! Ook vind ik ze leuk voor in een lijstje.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Als laatste ontving ik ook nog de posterset! Ik ga gauw op zoek naar mooie simpele lijsten om mijn kamertje zo op te kunnen fleuren.
Image and video hosting by TinyPic

Wat vind jij het mooist?
Liefs, Simone

18 thoughts on “New in – House of Lou goodies

  1. Prachtige statement ketting!
    Leuke kaartjes en vooral die met de lipsticks😉
    Ook mooi om gewoon in lijstjes in te lijsten.
    Ik volg haar blog ook omdat ze zulke leuke posts plaatsd op heer blog over diverse dingen.

    Fijne dag Xoxo

    Like

  2. Wauw, ik vind die ketting wel echt heel mooi! Die staat vanaf nu ook op mijn wishlist. En die kaartjes zijn heel erg schattig❤

    Like

  3. Je hebt prachtige items uitgekozen❤ De kaartjes zijn zo cuteeee! En de ketting vind ik ook ontzettend mooi. Ben bij dat alles uiteindelijk goed is gekomen, en je nu kan genieten van deze mooie items!

    Like

  4. wahsdgdfhfgj. Dat is zo ongeveer wat ik uitbracht toen ik die ketting zag. Wat ongelofelijk mooi!
    Ik heb het gevoel dat ik zelf altijd een beetje achter de feiten aanloop, want ik begin nu pas een beetje een zwak te ontwikkelen voor die ‘Statement’-kettingen. Maar ik word er wel ongelofelijk blij van!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

