Review – Catrice Eyebrow Set

DSCN0797
Naast de foundation en concealer die ik vorige week al reviewde, nam ik nog twee catrice producten mee. Namelijk een eyebrow setje en daarbij een kwast. Deze kwast is eigenlijk de ‘Smokey Eye’ kwast, aan de achterkant zit ook een oogschaduw kwastje. Toch leek hij me erg geschikt als kwastje voor de wenkbrauwen en dit bleek ook zeker zo te zijn. Neem dit kwastje dus vooral als tip mee! Tijd voor het reviewen van het setje.

Verpakking
De verpakking is wederom chique! Een zwart glimmend doosje (sorry voor de spiegeling, niet te voorkomen!) met een klepje én een klein laatje. Onder het klepje vind je twee kleurtjes wenkbrauwpoeder en in het laatje vind je de ”tools”, deze zijn heel mini, maar wel heel handig. Er zit een mini pincetje en een mini spooly / kwastje in. Ik vind dit slim gedaan, zo heb je altijd alles bij de hand als je op reis bent. Thuis gebruik ik liever mijn eigen tools, maar toch vind ik het een waardevolle toevoeging.
DSCN0799 DSCN0802 DSCN0803
Het product
Dit setje is te koop in slechts één kleur, namelijk 010. Deze kleur bevat twee verschillende bruine kleurtjes die erg goed gepigmenteerd zijn. De gemiddelde brunette zal heel veel baat hebben bij dit setje, maar wanneer je echt lichtblond haar hebt zul je over moeten slaan. Het pigment is zoals je op onderstaande swatches ziet, erg goed. De poeders zijn zacht, maar niet te korrelig. Het poeder blijft goed zitten, ‘s avonds zit het nog steeds op zijn plek. De tools werken ook prima, simpel doch daadkrachtig. Toch gebruik ik liever de bovengenoemde kwast en een Tweezerman.
DSCN0806 Untitled 11
Prijs
Het setje kost €3,99. Dit vind ik een prima prijs voor een setje met twee poeders, een mini spooly en kwastje en een mini pincet. Compleet setje voor een lage prijs.

Conclusie
Ik vind dat dit setje mijn wenkbrauwen net wat mooier maakt dan zonder poeder, maar toch een natuurlijke uitstraling geeft. Ik gebruik beide kleurtjes. De lichte kleur aan het begin van mijn wenkbrauwen en de donkere kleur aan de uiteinden. Dit werkt voor mij perfect en ik ben erg tevreden. Wederom een aanrader dus, wel vooral voor brunettes!

Waarmee doe jij je wenkbrauwen?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Review – Catrice Eyebrow Set

  1. Ik heb momenteel de set van Essence voor mijn wenkbrauwen. Deze is wel bijna aan vervanging toe dus misschien dat ik hier eens naar ga kijken😉

    Liked by 1 person

  2. Mooi! Ik gebruik eigenlijk altijd het wenkbrauwpoeder van Etos. Ik twijfelde laatst of ik deze van Catrice zou kopen, maar ik durfde niet echt over te stappen (want wat nou als de kleur toch niet zo mooi is als die er uit ziet/te donker is).

    Liked by 1 person

  3. Setje ziet er fijn uit! Ik gebruik alleen wenkbrauwgel omdat ik al zwarte wenkbrauwen heb. Ben altijd bang dat bruine poeder gaat misstaan bij mijn donkere wenkbrauwen, maar deze ziet er wel erg donker uit!

    Like

  4. Jaa, deze heb ik echt al 3 keer opnieuw gekocht., haha! Ik gebruik ook beide kleuren, precies op dezelfde manier als jou..🙂

    Like

  5. Pingback: Look of the day – Nude & Basic |

  6. Pingback: Look of the day – Hair & make-up |

  7. Pingback: Make-up look – Budgetproof | Lifeofsimone

Laat je een reactie achter? :-)

