Nieuwe schoenen – Nike Air Max Thea

DSCN0864

Aangezien mijn Roshe Runs bijna letterlijk uit elkaar vallen was ik hopeloos op zoek naar nieuwe sneakers. Ik kon maar niet kiezen en dacht dat ik voor de Puma’s zou gaan, toen ik in de winkel maar niet de goede kleur kon vinden kwam ik opeens bij Nike. Eerst wilde ik voor gewone Air Max gaan maar uiteindelijk kwam ik deze tegen en ik ben er echt heel erg blij mee! Het zijn de Air Max Thea black/white/dark-grey, niet de meest spannende omschrijving, dus tijd om ze aan jullie te laten zien!

DSCN0877 DSCN0878 Nikes Untitled 3Ik ben ze gekocht op Zalando omdat ze uitverkocht waren in mijn maat bij Footlocker. Verder heb ik ze eigenlijk nergens gezien, in deze variant. Ik heb ze op zondag besteld en kon ze op dinsdag al ophalen bij het postkantoor! Ze waren €124,95.

Wat vind je van mijn nieuwe sneakers?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Nieuwe schoenen – Nike Air Max Thea

  1. Aaah, pretty! Zelf heb ik laatst ook Roshe Runs gekocht, en ik ben er zo ongelofelijk blij mee!
    Ik weet niet of deze Nike’s hetzelfde gevoel geven, maar als ik op mijn Roshe Runs sta, dan kan ik gewoon niet anders dan bewegen, ze zitten zo fijn!
    En wat zijn ze allemaal mooi! Ik weet niet of ze bij Nike een nieuwe shoedesigner (even tussendoor, wat een megaleuke baan zou dat zijn) hebben aangenomen, maar hij weet goed het hangjeugd-imago van de Nike Airmax te laten verdwijnen. Misschien was ik wel de enige die ooit die associatie heeft gehad bij Nike Airmax, maar bij mij heeft het in ieder geval gewerkt, en ik ben nu zelfs bereid om ze zelf te kopen!

    Like

  2. Pingback: Mijn week – scriptie 1 in the pocket, feesten en studeren |

  3. Pingback: Outfit of the day – Spring feelings |

  4. Pingback: Mijn maart |

Laat je een reactie achter? :-)

