Favorieten – Februari

DSCN0846

Dat was een kort maandje! Februari is in mijn ogen voorbij gevlogen, zoals eigenlijk het hele begin van 2015. Ik zag dit plaatje voorbij komen op WeHeartIt en kan niets anders dan de boodschap beamen.

😎
bron

Toch heb ik weer een aantal favoriete producten ontdekt en herontdekt in februari die ik graag met jullie wil delen in dit favorieten artikel! Benieuwd? Lees dan snel verder.
DSCN0847 DSCN0848Fashion DSCN0850
In februari scheen af en toe al een lekker zonnetje, welke ervoor zorgde dat ik mijn nieuwe sneakers van de H&M aan kon. Ik ben er super blij mee, en ik weet zeker dat ik ze veel ga dragen komende lente en zomer. Daarnaast kocht ik een nieuwe top bij Zara, ”laughing is the best calorie burner” staat erop, naast dat ik het een heel leuk shirtje vind, vind ik de tekst ook top! Daarnaast mijn clutch die ik eigenlijk meer als make-up tasje gebruik. Deze kocht ik in de sale bij Zara voor €4,00 en ik vind hem echt mooi!DSCN0851Beauty DSCN0854In februari maakte ik lekker veel gebruik van mijn Real Techniques kwasten, vooral de multitask (roze) en de bufferbrush (oranje) gebruik ik heel graag. Ik moet ze dan ook nodig wassen, zoals je kunt zien op deze foto. Daarnaast ben ik heel blij met deze bodymist van de H&M in de geur white flowers & amber. Hij is zo lekker fris en ik gebruik hem gedurende dag. Van mijn lieve vriendinnetjes kreeg ik deze Rituals douchefoam en hij is ZO lekker. Ik kende de foams al en deze geur vond ik ook al heel lekker: samen een topcombinatie. Daarnaast een mooi vrolijk nagellakje van Catrice, dit is 190, ‘wrapped around my finger’. Als laatste de Nude Illusion foundation van Catrice waar ik een review over schreef.

Home
DSCN0856Nu het weer voorjaar begint te worden en de donkere dagen achter de rug zijn maak ik weer heel graag gebruik van mijn Yankee Candle in de geur baby powder. Hij is lekker fris en laat mijn kamer heerlijk ruiken. Ik heb hem al sinds december 2013 en hij zit nog steeds halfvol. DSCN0857Daarnaast is ook dit leuke lijstje een nieuwe favoriet. Ik vind hem echt zo ontzettend leuk en het mooiste is dat ik hem voor €1,80 bij de Action kocht!

Wat waren jouw favorieten in februari?
Liefs, Simone

16 thoughts on “Favorieten – Februari

  1. Hahahaha die tekst van maart is cute.
    Ik kan begrijpen dat deze producten je favorieten zijn!
    De make-up kwasten moeten zo fijn zijn volgen make-up liefhebbers.
    De candle lijkt me heerlijk ruiken al ken ik ze niet.

    Geniet van een mooi weekend Xoxo

    Like

  2. Aaaah baby powder ken ik nog niet eens, terwijl ik dol ben op van die frisse en poederige kleurtjes. Deze geurkaars komt absoluut op mijn wishlist! Het lijstje met de veertjes van de Action vind ik ook zo leuk❀

    Like

  3. Wat een leuke items! Ik wil ook heel graag eens een Yankee Candle proberen, benieuwd of die nou echt zo geweldig zijnπŸ˜‰

    Like

  4. Ik kon dat lijstje dus niet vinden bij de action bij mij in de buurt, zo stom!😦 Maar die H&M sneakers zijn ontzettend leuk trouwens

    Like

  5. Pingback: Mijn week – scriptie 1 in the pocket, feesten en studeren |

  6. Haha die quote over maart, pfff blijft die tijd. Het gaat alleen maar sneller als je ouder wordt.
    Dat lijstje is heel leuk idd, Action is echt een topper wat dat betreft!

    Leuke blog heb je hoor!

    X

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

