Mijn week – scriptie 1 in the pocket, feesten en studeren

Image and video hosting by TinyPic
Weer een weekje voorbij en dus weer tijd voor een nieuwe diary. Het was een normaal weekje met een goede combinatie van studeren, uitgaan, gezelligheid, gezond eten, hardlopen en goed nieuws van mijn eerste scriptie! Benieuwd? Lees dan snel verder.

Image and video hosting by TinyPic
– Ik begon de week met een selfie en werken bij seats2meet met vriendinnetje Isabelle. Ging weer goed en we zijn lekker opgeschoten!
– Dinsdag avond ging ik uit samen met mijn huisgenootje (en tevens collega) samen met andere collega’s. Het was echt supergezellig en het werd een beetje te laat. Hierdoor lag ik woensdag de hele dag in bed. Wel lakte ik mijn nagels met dit fijne Gelly lakje van Barry M.
– Deze reep kocht ik op het station, super lekker en gezond.
– Ook dit sapje smaakt goed, al moet je wel gember echt kunnen waarderen, want dit overheerst een beetje.

Image and video hosting by TinyPic
– Ik deelde mijn favorieten van februari met jullie.
– En mijn nieuwe liefdes, mijn nikies!
– Vrijdag kreeg ik te horen dat ik mijn eerste scriptie gehaald had en was ik dus super blij! Zaterdag sliep ik lekker uit, genoot ik van de zon en maakte ik foto’s voor mijn blog. Lekker dagje.
– Deze spulletjes kreeg ik van mijn lieve mama, heel blij mee! Verder ging ik gister nog heeerlijk uiteten met mijn opa en oma en de hele familie, opa is namelijk 70 jaar geworden en dat werd gevierd. Heel erg gezellig én lekker!

Fijne week allemaal!
Liefs, Simone

13 thoughts on “Mijn week – scriptie 1 in the pocket, feesten en studeren

  1. Ik blijf het zeggen: die Nikes zijn zo mooi!!! En ik denk dat ik maar weer eens langs de Action moet haha. Die hebben steeds maar weer zo leuke spullen! Succes nog met de 2e scriptie.

    Like

  2. Wauw, super mooie sneakers😉
    Lekker drukke en gezellige week!
    Mooie foto’s.
    Jeetje de ketting is prachtig en van welke winkel is die?
    Dat drinken op de laatste foto is zo lekker.

    Xoxo

    Like

  3. Ooh je nieuwe nikes zijn zo mooi! En dat sapje.. Die gember overheerst idd, ik heb de eerste slok zelfs uitgespuugd, zo verschrikkelijk vond ik het haha. Helaas!

    Gefeliciteerd met je scriptie!

    Veel liefs! X

    Like

  4. Wat gaaf dat je je eerste scriptie hebt gehaald, betekent dat dat je nu klaar bent of? Ik hoop deze week mijn plan van aanpak in te leveren, zo spannend allemaal! Fijne nieuwe week❤

    Like

  5. @Svenja Nee helaas niet! Ik moet er nog één! Jij ook heeeel veel succes. Ik krijg komende week feedback op mijn plan van aanpak, ben heel benieuwd!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

