New in – Action spulletjes

 photo Untitled 5_zpsn7aetx7y.jpg

Vrijdag zou ik de uitslag van mijn eerste scriptie krijgen. Vanaf 9 uur ‘s ochtends al stroomden de punten binnen. Ik zat de hele dag te refreshen, maar had om 14:00 nog steeds niets ontvangen. Toen stelde mijn lieve mama voor om even naar de woonboulevard en Action te gaan, want troepjes heb je nooit genoeg, toch?;) Zo gezegd, zo gedaan: missie afleiding zoeken geslaagd! Later bleek ook mijn scriptie geslaagd dus eind goed, al goed. Natuurlijk show ik graag mijn nieuwe troepjes aan jullie.

 photo Untitled 5_zpsn7aetx7y.jpg
Alles bij elkaar!
– Fotolijstje met veertjes én haakjes. Rond de €2,00, Action.
– Sapje met 100% fruit, €0,99, Action.
– Houten plankje, €1,50, Action.
– Drinkbeker, €0,99. Action
– Andrelon natuurlijk puur anti-klit spray, €1,69, Action
– Lekker kitsch-achtige hartjes spiegel voor op mijn studentenkamer, om me op te maken €2,00, Kwantum.

Lekker budget was het dus sowieso, haha!  photo DSCN0900_zpsmovbklls.jpg
Deze ga ik gebruiken om op te hangen in mijn studentenkamer. Ik ga er mijn armbandjes en een enkele ketting aan bewaren. Mijn armbandjes zitten altijd in de knoop of ze zijn onvindbaar, dus dit leek me wel handig. Mijn vloer is dezelfde kleur als het lijstje dus dat leek me heel leuk staan.

 photo DSCN0901_zpstwd2jvma.jpg
Dit plankje heb ik gekocht om te fotograferen. Hij lijkt me heel mooi om natuurlijke make-upjes op te fotograferen voor een review. Deze zien jullie dus snel terug komen.

 photo DSCN0902_zpshuloe3ow.jpg
Zo’n ‘mason jar’ vond ik al heel lang leuk, maar wel een beetje prijzig. Bij de Xenos liep ik ze vorig jaar mis, dus toen ik nu deze tegenkwam voor maar €0,99! moest ik hem meenemen. Ik drink lekker veel als ik deze gebruik omdat er zoveel inpast. Het sapje leek me ook wel wat, maar de gember overheerst een beetje, wat ik niet zo lekker vind.

Dat waren mijn aankoopjes al weer, niet heel veel items, maar wel leuke, vind ik zelf!
Fijne dag!
Liefs, Simone

16 thoughts on “New in – Action spulletjes

  1. Ondanks dat ik er al 1, oh nee 2 heb van die ‘mason jars’ word ik hebberig als ik deze zie.. Als ik nu verstandig doe laat ik die dus lekker staan. Ook al is ie nog zo goedkoop haha. Dat plankje heb ik ook in mijn handen gehad, erg leuk.

    Like

  2. Wat een leuke spullen had je geshopt en lekker goedkoop!
    Fijne winkel.
    Als ik er voor 1 ding naar toe ga dan kom ik vaak met zoveel tassen vol met boodschappen thuis.
    Ik moet er ook bij de make-up rondsnuffelen dat ik wel een uurtje doen😉

    Xoxo

    Like

  3. Hihi, net wat je zegt: troepjes heb je nooit genoeg! Mag ik iets heel ergs zeggen? Ik heb alle items die jij laat zien ook, haha. Schaam. Of wij hebben gewoon dezelfde smaak, dat kan ook natuurlijk. Hoe is het afgelopen met je uitslag?

    Like

  4. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik ben al zo lang opzoek naar dat houten schijfje van de action. Bij welke action heb je die gehaald als ik vragen mag?

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

