Review & tip – Guess Seductive

 photo DSCN0895_zps8iqog2ft.jpgGuess Seductive is een eau de toilette die inmiddels al best wel een poosje bestaat, toch kwam ik er afgelopen december pas achter hoe lekker hij eigenlijk ruikt. Het is een hele vrouwelijke geur, niet te zoet, niet te kruidig, niet fris en niet warm. I know, die omschrijving is niet heel duidelijk, maar hij is gewoon erg lekker en voor mij echt de perfecte ‘vrouwelijke geur.’

De flacon die je hierboven ziet bevat 75ML eau de toilette, normaal gesproken kost deze €53,39. Regelmatig is deze in de aanbieding voor €20,00 bij Kruidvat en Etos, maar nu heb ik echt een stuntprijs ontdekt. Namelijk voor €13,50 bij het Kruidvat deze week! Mocht je benieuwd zijn ga dan zeker even ruiken bij de Etos (dit kan namelijk niet bij Kruidvat) en ga hem daarna aanschaffen bij Kruidvat want het is echt een dikke vette aanrader.

Guess omschrijft de eau de toilette als volgt:
”De sprankelende bloemige, houtachtige geur staat voor ingetogen vrouwelijkheid en een opwindende verleiding. Dit zinnenstrelende parfum vangt je aandacht en zorgt voor een sterk gevoel van verlangen; de onweerstaanbare aantrekkingskracht van een bloemige geur.

De krachtige topnoten van frisse, sprankelende bergamotolie, krachtige zwarte bes en sappige peer doen je watertanden en zorgen voor een intens gevoel van verlangen. De hartnoten worden gevormd door de vrouwelijke geur van oranjebloesem, een exotisch vleugje jasmijn en de weelderigheid van de heerlijke Florentijnse iris, een legendarische zinnenstrelende noot uit Florence die al eeuwenlang in de parfumerie wordt gebruikt. Wat achterblijft, is de sensuele geur van warme vanille en kruidige olibanum. De intense muskusachtige geur van kasjmierhout maakt het parfum helemaal af.Bron

Zoals je kunt lezen gebruikt Guess een heleboel dure woorden en ingrediënten, maar het blijkt wel dat ik tot dezelfde conclusie kom als dat de eau de toilette is bedoeld: een vrouwelijke geur.

 photo Untitled 4_zps3ll83nzw.jpg

Het flacon vind ik heel erg mooi. Chique, maar niet te. Er hangen twee hangertjes aan de dop, een gouden hartje en een leren labeltje van Guess. Ik vind dit chique staan en uniek maken. De geur zelf is donkergeel, een standaard kleur die ik veel zie bij geurtjes. Hier kijk ik dus niet gek van op, daarnaast past het ook goed bij de verpakking. De geur is redelijk sterk bij het opspuiten maar vervliegt snel tot een perfecte geur. Deze geur blijft zeker een halve dag hangen, daarna is even bij-sprayen wel noodzakelijk mocht je naar de geur willen blijven ruiken gedurende de dag.

 photo DSCN0897_zpsa83ovbdc.jpg

 photo DSCN0896_zpszykjtipo.jpg

Al met al dus zeker een aanrader wanneer je van niet te sterke vrouwelijke geuren houdt en niet te veel wil uitgeven!

Ken jij deze geur al?
Liefs, Simone

18 thoughts on “Review & tip – Guess Seductive

  1. Ik kende de geur wel… ik heb m weleens gezien bedoel ik. Maar dat is wel echt een koopje voor 75 ml. Ik ga deze week eens kijken😉 bedankt voor de tip.

    Like

  2. Deze geur wordt echt zo veel verkocht bij ons filiaal van ici paris. Ik verkoop er wel 10 per dag, terwijl hij bij ons gewoon 60 euro kost. Hihi. Ach, dat laat wel zien dat mensen dat geld hiervoor over hebben. Hij moet dus wel goed zijn!

    Like

  3. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik ben al zo lang opzoek naar dat houten schijfje van de action. Bij welke action heb je die gehaald als ik vragen mag?

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

