Essie – Watermelon

 photo DSCN0950_zpsrwoxdd8a.jpg

Etos heeft deze week een leuke aanbieding, namelijk alle Essie lakjes voor €6,99! Ik wilde geen geld meer uitgeven aan goedkope lakjes en weer eens investeren en deze aanbieding kwam me uitstekend uit! Na lang twijfelen koos ik voor de kleur Watermelon, lekker zomers en passend bij veel. Vandaag is het tijd om hem aan jullie te showen!

Ik twijfelde heel erg tussen een lichtblauwe variant en deze, Watermelon, die ik heb gekozen. Het is echt al een lekker zomers kleurtje. Tussen het felroze en felrood in.

 photo DSCN0956_zpssyqw6fpf.jpg photo DSCN0952_zpsajtw05z8.jpg photo DSCN0948_zpsxwcu7xah.jpg
Ik heb hele goede ervaringen met Essie lakjes, dit is mijn derde en allemaal blijven ze zo’n vijf dagen zitten zonder dat ze gaan ‘chippen’, en dat met mijn lastige nagels. Helaas werk ik elke donderdag in de horeca en moet de nagellak er dan sowieso toch af, maar de houdbaarheid van deze lakjes is echt heel goed. €6,99 vind ik dan ook niet veel! Mocht je nog Essie lakjes willen, ren dan naar Etos deze week!

Heb jij al Essie lakjes?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Essie – Watermelon

  1. Pingback: Mijn maart |

Laat je een reactie achter? :-)

