Stash – Victoria’s Secret

 photo Untitled 1_zpsvhobnzpz.jpg
Het lijkt me leuk om jullie stukje bij beetje mijn beauty stash te laten zien. Omdat ik eindelijk al mijn Victoria’s Secret producten eens op één plek heb (ze stonden verspreid in mijn studentenhuis en bij mijn ouders) besloot ik hiermee te beginnen. Nu het zonnetje weer schijnt gebruik ik alles weer met heel veel plezier en zou ik eigenlijk ook nog wel meer willen. Benieuwd naar mijn aanraders? Lees dan snel verder.

 photo DSCN0927_zpszxfxj2rp.jpg
Bodysplashes

 photo DSCN0916_zpsnuqvilet.jpg

 photo DSCN0915_zpsbpt85tkv.jpg
Ik heb vier bodysplashes, namelijk:
– Sheer Love, white cotton & pink lily, een frisse, lichtzoete en vrouwelijke geur
– Amber Romance, amber & creme anglaise, een warme, kruidige amber/ vanille geur
– Pure Seduction, red plum & freesia, een wel héél zoete, bloemige geur die echt heel zomers is
– Endless Love, apple blossom & ylang ylang, lekker fris en echt zomers

Deze bodysplashes zijn natuurlijk geen eau de toilettes of parfum en daarom blijven ze ook niet meer dan een paar uurtjes hangen. De flessen zijn van plastic en daarom heel handig mee te nemen, vind ik. Er zit ook genoeg in om regelmatig bij te sprayen en ze zien er ook nog eens heel leuk uit.

Bodylotions

 photo DSCN0918_zps2f6ctqvf.jpg
Ik heb twee bodylotions, namelijk:
– Amber Romance, dezelfde amber & creme anglaise geur.
– Simply Breathless, freesia & mandarin, lekker fris en licht zoet

De bodylotions bevallen mij ook echt geweldig goed. Ze maken mijn huid heel zacht en de geuren hiervan blijven echt de hele dag hangen. Ik gebruik ze graag na het douchen. Ook hiervan zijn de flessen van plastic maar wel heel chic naar mijn mening.

Eau de toilette

 photo DSCN0923_zpsfuoynsvz.jpg
Dan heb ik ook nog één eau te toilette, in Sheer Love, dit is een van de geuren die ik ook als Bodysplash heb. Dit geurtje is heerlijk, niet te zoet en vrouwelijk. Deze geur blijft ongeveer een halve dag hangen, een stuk langer dan de bodysplashes dus. Ik vind dit flacon, van glas, wel wat minder mooi dan de plastic flessen, wel zat er een mooi roze kartonnen doosje omheen.

Ik kocht geen van de producten bij Etos of Kruidvat, maar daar zijn ze nu wel regelmatig te krijgen. Ik kocht mijn producten op het vliegveld in Kos, het vliegveld in Kreta en op Schiphol, zo zijn het toch een soort van souvenirs en daarom krijg ik er ook altijd zo’n lekker zomers gevoel van.

Gebruik jij ook graag Victoria’s Secret producten?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Stash – Victoria’s Secret

  1. Ze zien er erg mooi uit op de foto, maar op de een of andere manier gebruik ik al 10 jaar dezelfde producten als het gaat om parfum en bodylotion…. Helaas zijn deze een stuk minder fotografisch😉

    Like

  2. Flinke collectie heb je al bij elkaar🙂 ik heb op moment slechts 1 bodysplash. Maar waarschijnlijk wordt het bij mij ook nog wel meer hihi.

    Like

  3. Wat een fijne stash zeg. Het zijn ook erg fijne producten! Heb zelf ook een aantal bodysplashes en vooral in de zomer vind ik ze enorm fijn!

    Like

  4. Pingback: Mijn week – (uit)eten, new in en Londen! |

Laat je een reactie achter? :-)

