Let’s go to London – 2015

Image and video hosting by TinyPic

Ooeeeeh, ik ben héél blij! Ik ga namelijk weer naar Londen, de stad waar ik vorig jaar toch wel een klein beetje verliefd op werd. Vorig jaar ging ik van 22 april t/m 26 april en dit jaar herhaalt de geschiedenis zich, alleen dan maar één dagje. 25 april ga ik lekker samen met vriendinnetje Isabelle! Het worden twee nachtjes afzien in een touringcar, maar ook één dag echt genieten in Londen.

Tumblr
bron

Travelbird
Via Travelbird vonden we een aanbieding, voor €45,00 per persoon zijn we een dagje in Londen! Zonder korting kom je voor die prijs niet eens van Tilburg naar Amsterdam dus dat vind ik niet duur. Toen we hadden geboekt kregen we te horen dat we met Slangenreizen gingen en oeiiii haha daar schrok ik een beetje van. Anderhalf jaar geleden ging ik met Slangenreizen naar Disney en dat was niet zo’n succes. De bus ging kapot, botste ergens tegenaan, vergat een vrouw en kind bij een benzinestation en ze waren onze entree tickets kwijt. Uiteindelijk is het wel allemaal goedgekomen, maar ach dat gebeurd hopelijk niet nog een keer.

check out my acc ❁ | elegxnce
bron

Planning
We zijn allebei al in Londen geweest en dus hebben we de bezienswaardigheden al allemaal gezien! We gaan om een dagje lekker te shoppen en natuurlijk om lekker te eten.

We willen sowieso Victoria’s Secret, Hollister, Primark, Boots, Superdrug, Topshop en Harrods!

Maar er is vast nog meer tijd te besteden, dus heb jij nog tips voor lekkere eettentjes/snacks of leuke winkels? Let us know!
Liefs, Simone

14 thoughts on “Let’s go to London – 2015

  1. Leuk dat je er weer naar toe gaat!
    Fijn lijstje van winkels waar je heen wilt gaan met je vriendin.
    Vergeet ook niet bij Boots langs te gaan waar ze het make-up merk no.7 verkopen.
    Daar kan je zoveel kopen voor fijne prijsjes. Van make-up tot zonnebrand en nog heel veel meer.
    Het is er net een snoepwinkel😉
    Ik hoop dat de reis enz. goed zal gaan.

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Leuk dat je weer naar Londen gaat! Hopen dat de reis inderdaad nu goed gaat! Je hebt in Londen een tentje en daar kan je de allerlekkerste hotdogs van de hele wereld weten, het stomme is dat ik even de naam kwijt ben, als ik hem weer weet laat ik het je weten!

    Liked by 1 person

  3. Leuk, een dag naar Londen! En dat is geen geld voor een tripje. Ik ben zelf al heel lang niet in Londen geweest, dus ik moet echt eens terug! Veel plezier met de voorpret lady!

    Liked by 1 person

  4. Super leuk zo’n dagje Londen! Ik wil ook weer terug hihi. Ik wist een heel lekker eettentje, maar uiteraard ben ik de naam vergeten dus daar heb je weinig aan haha.

    Liked by 1 person

  5. Lijkt me heerlijk om gewoon eens een dagje te gaan! Geniet ervan! Ik ben er zelf nog niet geweest, dus een gouden tip kan ik je niet geven. Alhoewel: make shure you get your hands on a 2000 concealer! Hihi.

    Liked by 1 person

  6. Leuk!! Ik vind London ook echt een te leuke stad en al helemaal om te shoppen! Als je net zo een vleesliefhebber bent als mij moet je naar Angus steakhouse gaan🙂 Mijn favoriete restaurant waar je je vingers bij aflikt😛 Have funn!!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

