Review – Maybelline Terre Indienne

 photo DSCN0962_zpsuwbvaxho.jpg

Deze bronzer en blush in één zag ik al meerdere malen voorbij komen op onder andere Instagram. Ik vond hem echt ontzettend mooi en was ook wel toe aan een klein kleurtje op mijn gezicht. Toen ik hem tegenkwam bij Etos voelde ik de cadeaubon die ik nog had van mijn verjaardag branden in mijn portemonnee, dus ik nam hem mee! Er waren twee kleuren, maar ik koos bovenstaande. Een mooie bronzer met een fris roze kleurtje. Lees snel verder voor mijn ervaringen en bevindingen.
Verpakking
Het doosje is felroze, I like! Met een doorzichtig dekseltje met daarop de tekst ‘Terre Indienne’. Ook staat er netjes op vermeld dat het om een bronzing powder met blush gaat, netjes vind ik. Ik vind het patroontje van de bronzer/blush het aller allerleukst, dit trok me meteen aan. Het dekseltje kun je eraf halen door middel van draaien, dit gaat het makkelijk. Ik vind het ook fijn dat het hele dekseltje doorzichtig is, zo zie je de bronzer/blush goed. Alleen maar pluspunten!

 photo DSCN0932_zpsub6vuuje.jpg

 photo DSCN0942_zpsmlx8h39l.jpg

Product
Zoals je hierboven kunt zien heb ik de kleur 08 ‘bronzed paradise’ , er was hiernaast nog een andere kleur, die had een warmere ondertoon. De bronzer was wat lichter en de blush meer richting oranje/perzik. Ik vond de kleur die ik heb gekocht frisser en hij leek me ook mooier voor de zomer. Het eerste wat me opviel bij het openen van de verpakking is dat deze poeder een geurtje heeft. Hij ruikt heel lekker, geen standaard make-up geur maar een lekker subtiel geurtje. Wanneer je de poeder aanbrengt merk je dit ook echt, lekker!

 photo DSCN0947_zpsjrqbcn4h.jpg

Toen ik de poeder swatchte was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld. Minder kleur dan ik had verwacht. Ook leek de bronzer wat gelig/oranje achtig op mijn huid van mijn arm (ik heb geswacht op de binnenkant van mijn arm, die is ook wel echt heel wit natuurlijk!). De bovenste streep zijn beide kleurtjes gemixt, de middelste is de blush en de onderste de bronzer.

Gelukkig werd ik weer helemaal blij toen ik de poeder aanbracht op mijn gezicht met de multi task brush van Real Techniques. Veel meer kleur dan ik had verwacht en het geeft echt een gezonde boost aan mijn gezicht. Daar werd ik blij van! De poeder is €13,50 wat ik wel redelijk duur vind voor een drugstore merk. Wel is het echt een pareltje. Kijk maar mee:

 photo DSCN0929_zpsohdalfar.jpg

 photo DSCN0936_zpsfjqp6vtd.jpg

 photo DSCN0934_zpsoxxb5yzj.jpg photo DSCN0939_zps0qmratiw.jpg

In de bronzer zitten wat kleine shimmers, de blush is mat. Ik vind dit een hele mooie combi. Daarnaast vind ik het gewoon een prachtig product voor in mijn stash en op mijn gezicht is hij héél mooi. De poeder is dus van Maybelline en te koop bij onder andere Etos en Kruidvat. Ik ben er heel blij mee!

 photo Untitled 8_zpsj0xagqgl.jpg

 photo Untitled 4_zps8yfb4d4m.jpg
En het eindresultaat! Ik vind het zo lekker fris staan!

Ken jij deze poeder van Maybelline al?
Liefs, Simone

8 thoughts on “Review – Maybelline Terre Indienne

  1. Mooi hoor, lekker fris inderdaad! Wel wat aan de dure kant wat mij betreft. Hij staat je wel heel mooi.

    Like

  2. Pingback: Mijn maart |

Laat je een reactie achter? :-)

