Mijn week – (uit)eten, new in en Londen!

PicMonkey Collage

Het was een drukke, maar eigenlijk wel leuke week! Ik kreeg wederom goed nieuws vanuit school, ik heb namelijk mijn onderzoeksplan gehaald! Dat betekent: 5 studiepunten in de pocket en een go voor het verdergaan met afstuderen. Daarnaast had ik een leuk weekje in mijn studentenhuis, studeerde ik veel, at ik lekker, genoot ik van de zon, had wat nieuwe items en maakte weer eens wat meer foto’s! Tijd om ze aan jullie te laten zien.🙂
PicMonkey Collage2
– Zondag gingen we uiteten voor mijn opa’s verjaardag, zoals jullie in mijn vorige diary konden lezen was dit super gezellig. Ik was alleen vergeten om mijn toetje met jullie te delen! Fruit, slagroom en spekkoek. Jam!
– Het was heeerlijk zonnig. Ik werkte aan mijn scriptie vanuit bed terwijl het zonnetje naar binnen scheen.
– Toppunt van de week! Heerlijk een dagje Londen geboekt met mijn lieve vriendinnetje Isabelle.
– Ik wandelde lekker door de stad met alleen een blazertje als jas. Heerlijk.PicMonkey Collage3
– Nog 100 dagen tot de zomer! Dikke like!
– 250 volgers (inmiddels alweer een stukje meer), nog een dikke like.
– Ik kocht van mijn Etos bon een mooi Essie lakje (watermelon) en een mooie bronzer/blush die jullie deze week al op mijn blog voorbij zagen komen.
– Mijn Victoria’s Secret stash mooi uitgestald in mijn kamertje.PicMonkey Collage4
– En mooi op de foto gezet voor dit stash artikel.
– Ik kreeg onwijs mooie spulletjes binnen van mijn favoriete webshop Guts&Gusto, morgen komt er een outfitpost én kortingscode online.
– Ik begon eindelijk met het kijken van House of Cards, na 2 afleveringen kan ik zeggen dat ik zeker meer wil zien!
– Gister middag / avond kookte samen met vriendinnetjes: een filodeegtaart met onder andere spinazie en feta en dit heeerlijke toetje van bastogne, hangop/vanillevla, kaneel en framboosjes. We kletsten wel vijf uur lang bij, zo gezellig❤

Fijne week!
Liefs, Simone

9 thoughts on “Mijn week – (uit)eten, new in en Londen!

  1. Wat leuk en gezellig allemaal🙂 Londen is wel een leuk vooruitzicht ook! Ga je nog eens een recept delen van die filodeeg taart?

    Like

  2. Ik vind de foto’s van je Victoria’s Secret stash zo ontzettend mooi! En ik ben echt jaloers dat je een trip naar Londen geboekt hebt, ik wil ooook! Gefeliciteerd met je 5 studiepunten trouwens❤

    Like

  3. Ah heerlijk, een paar dagen naar Londen, ik ben jaloers! Ik ben heel erg benieuwd naar je outfitpost van morgen, de tas is in ieder geval erg mooi!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

