Outfit of the day – Spring feelings

 photo DSCN1032_zps7ffnsl1v.jpg

Tijd voor een outfitpost! Dat zijn jullie niet van me gewend he? Ik vond het echt eens tijd worden en mijn super mooie nieuwe items van Guts&Gusto zorgden ervoor dat ik de stap nam. Mijn favo webshop ever (hoe vaak ga ik het nog zeggen?) staat vol met zomerse items en ik heb dan ook een boel favorieten. Dit keer heb ik een hele mooie nieuwe tas én een nieuwe zonnebril die ik in de outfit aan jullie show!

 photo DSCN0992_zpsfpuoo3hm.jpg
Zo kwam mijn pakketje binnen! Alles super leuk en vrolijk ingepakt. Maakte me meteen blij. Daarnaast zat er ook een super leuk canvas tasje bij dat ik meteen in gebruik heb genomen. Er staat op ‘Pretty Badass’, vind ik leuk!

 photo DSCN1005_zpsfyvasxlq.jpg
De tas en zonnebril van Guts&Gusto. Beauties! De tas is de ‘Meks’ in het grijs. Deze kost €49,99.

 photo DSCN1031_zpsl1v7tmam.jpg

 photo DSCN1019_zps6k3sjusz.jpg
Hier zie je ook mijn nieuwe kettinkje, van de H&M. Het is een kort gouden kettinkje, met twee zeshoekjes eraan. Heel simpel, maar wel heel mooi vind ik. Ik hoop dat het kettinkje een beetje mooi blijft, want ik ben er echt heel erg blij mee.

 photo DSCN1027_zpsoljpyxf8.jpg

De zonnebril op! Ik vind hem zo leuk, het is de ‘Loek nude’ bril, deze kost €9,99 in de shop.

 photo DSCN1037_zpsn8pfeliy.jpgEn nog eens showen met mijn nieuwe nikies! Love them!

Blouse: H&M
Jeans: Primark
Sneakers: Nike Air Max Thea
Horloge: Oozoo
Ringen: MelanO
Oorbellen: Primark
Ketting: H&M
Tas: Guts&Gusto
Zonnebril: Guts&Gusto

Daarnaast heb ik nog iets leuks voor jullie! Mocht je de items van Guts&Gusto zo leuk vinden dat je ook iets wil bestellen dan kan dat komende maand met de code: LIFEOFSIMONE15, je krijgt dan 15% korting op je bestelling! Leuk he?

Wat vind je van mijn outfit en mijn nieuwe items?
Liefs, Simone

17 thoughts on “Outfit of the day – Spring feelings

  1. Aah super mooi! Die bril is geweldig! Ben alleen aan het twijfelen of ie me zal staan… ik ga vanavond eens neuzen op de webshop hihi.

    Liked by 1 person

  2. Ah je zonnebril is erg gaaf! En super leuk, deze outfitpost. Vaker doen, zou ik zeggen! Ik ga nu even rondkijken op de webshop, want die korting is wel erg aantrekkelijk

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

