Catrice – Luminous Lipsticks

DSCN1043Catrice heeft weer wat nieuws in het assortiment, namelijk de Luminous Lipsticks. Ik zou ik niet zijn als ik er niet eentje meenam, and so I did. Aangezien het zonnetje nogal scheen moest ik wel voor een felle kleur gaan. Ik koos voor 110, My Pink-Instinct. Zoals je al kunt verwachten een (fel!) roze kleurtje. Benieuwd? Lees dan snel verder.

DSCN1044Dit zegt Catrice zelf over de nieuwe lipsticks:
”De verzorgende textuur van deze lipstick met hyaluronzuur laat lippen er zichtbaar voller uitzien en voelt heerlijk aan. De finish is zacht, geeft intense glans en heeft een medium dekking. Subtiele nudes, vrouwelijke rosétinten, krachtig roze en klassiek rood zetten de puntjes op de i bij elke look. ” bron

En dat verzorgende, dat merkte ik meteen! Al tijdens het swatchen had ik door dat het geen ‘droge’ lipstick is, hij is juist een beetje gloss achtig, wat ik wel mooi vind voor de zomer. De medium dekking vond ik eerst wat jammer, maar ik merkte al gauw dat de kleur gemakkelijk is op te bouwen.

DSCN1045

De huls is zilver, ik persoonlijk vind een zwarte huls chiquer, maar het misstaat zeker niet. De huls is redelijk zwaar, viel me meteen op. Waar het door komt, daar ben ik niet achtergekomen, maar het voelt wel aan als kwaliteit.

DSCN1048

DSCN1056

De lipstick brengt fijn aan en is op te bouwen in kleur, zoals ik al zei. Het pigment trekt redelijk in mijn lippen waardoor de kleur na 4 uur, een broodje en heel wat glazen water nog steeds op mijn lippen zit, de glans is echter al een uurtje of 3 eerder verdwenen. Ik vind het fijn dat de kleur zichtbaar blijft, en niet raar ‘afbladdert’, pluspuntje.

Untitled 6

De lipstick is voor €3,99 te koop bij Kruidvat samen met nog 13 andere mooie kleurtjes, van nude tot felrood. Ik ben heel tevreden en wil zeker nog meer zomerse kleurtjes aan gaan schaffen.

Liefs, Simone

15 thoughts on “Catrice – Luminous Lipsticks

  1. Ik vind het mooie kleuren wat ze hebben, alleen is glans echt niet mijn ding. En ik vind het jammer dat hij maar heel koet blijft zitten

    Like

  2. Mooi kleurtje🙂 lekker zomers ook. Wat mij betreft hadden ze de huls lekker zwart mogen laten inderdaad

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

