London 2015 – Wishlist

London wishlist

Ik schreef vorige week al dat ik naar London ging en dat mijn vriendinnetje Isabelle en ik van plan zijn om diehard te gaan shoppen! Nu hebben we natuurlijk maar een dagje, dus heb ik alvast een wishlist opgesteld. Ik heb er een aantal items op gezet die ik heel graag wil hebben en ik zal hier zeker een aantal items van gaan kopen, niet allemaal natuurlijk maar wel wat. Daarnaast wil ik gewoon lekker voor voorjaars- en zomerkleding gaan shoppen, maar dat wil ik niet plannen vooraf. Gewoon lekker shoppen bij Topshop, Forever21, Primark etc! Benieuwd naar wat ik graag zou willen hebben?


– Je ziet twee bralettes in de collage, deze zijn van PINK, van Victoria’s Secret en ik wil heel graag één van de twee kopen. Welke kleur daar ben ik nog niet helemaal uit, helaas.
– Nike FC cap, ik vind deze pet zo leuk! Ik vind die van BALR ook heel leuk, maar deze is ook nog eens vele malen goedkoper, dus wil ik voor deze gaan. Heel fijn in de zomer en leuk naar feestjes enzo!
– Nike Air Force 1 low.. of Nike Air Max 1 in een leuk kleurtje. Moeilijke keuzes, moeilijke keuzes..
– Lekkere verzorgingsspulletjes van Victoria’s Secret / PINK, omdat ik daar gek op ben voor de zomer.
– Een Yoga pants, ook van PINK, omdat ik weer fanatiek aan het sporten ben en ik er al zoveel goede dingen over heb gehoord.
– Een of twee MAC lipsticks: Candy Yum Yum en Please Me staan op mijn wishlist.
– Make-upjes van Make-up Revolution, omdat het in Londen gewoon in de drogisterijen te verkrijgen is. Ik ben onder andere heel benieuwd naar dit blush palette.
– Een nieuwe voorraad Soap&Glory producten, aan mijn voorraadje van vorig jaar komt een einde en dat waren echt hele fijne spulletjes dus die ga ik weer inslaan bij Boots!
– NARS Orgasm, omdat hij al eeuwen op mijn lijstje staat.
– YSL lipstick in een mooi, fel en zomers kleurtje. Die verpakkingen vind ik echt te mooi en ik lees er allemaal maar goede dingen over!

En nu: sparen als een malle!🙂
Liefs, Simone

16 thoughts on “London 2015 – Wishlist

  1. Als je alles zou willen kopen ben je nog wel even aan het sparen vrees ik🙂 ach, dromen mag toch hihi. Je hebt wel leuke items op je wishlist. Die sportbroek past wel bij je Nike thea met die print! Tof.

    Liked by 1 person

  2. Hahahaha….. wat grappig geschreven😉
    Wauw, wat een super leuke items.
    Welke kleur is de lipstick van YSL?
    Die je van het andere merk in deze post had genoemd staan ook op mijn wishlist.
    Denk dan toch dat ik die beidden of er 1 van zal gaan kopen.

    Xoxo

    Like

  3. Ik was zo blij toen ik in Londen zo’n bodysplash van Victoria’s Secret had gekocht! Nu zijn ze ook overal te koop in Nederland, hahahah. Ik hou van shoplijstjes bekijken!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

