Tag – Lazy Sunday


Mademoiselle Horan
bron

Nina tagde mij onlangs voor een hele leuke tag, over je raad het al, de zondag! Ik vond hem bij haar erg leuk om te lezen, dus besloot ik dat ik dat ook maar eens moest gaan doen. Bij deze! Fijne zondag alvast allemaal!🙂

Vroege vogel of lui uitslapen?
Lijkt het de ene week zo dat ik niet eens meer weet wat uitslapen is, zo slaap ik de andere week zo tot 11 uur door. Ik vind heel lang uitslapen eerlijk gezegd altijd een beetje zonde van mijn dag. Natuurlijk hoef ik niet om 7 uur langs mijn bed te staan in het weekend, maar 9 uur vind ik bijvoorbeeld een hele mooie tijd!

Follow for more ❤️
bron

Haar opgestoken of lekker los?
Dit is bij mij altijd anders, het ligt er aan of ik mijn haar gestijld heb of niet en aan mijn plannen qua wanneer ik het ga wassen (haha, klinkt ingewikkeld), het liefst slaap ik met vast haar, dat ligt het lekkerst.

Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?
Kleding! Ik draag nooit een hele dag een pyjama, alleen als ik echt ziek ben /koorts heb oid! Ik voel me verzorgder en fijner in mijn vel wanneer ik me gewoon douche, opmaak en daarna netjes aankleed!

Make-uploos of perfect make-upje?
Oeps! Perongeluk al beantwoord. Ik draag vaak wel make-up. Soms heb ik zin om te experimenteren en maak ik naast de basis een hele ooglook, soms doe ik simpel zoals ik door de weeks vaak ook doe: concealer, foundation, poeder, blush/bronzer, wenkbrauwpoeder, kleine winged eyeliner en een lipstick/gloss.

..and now it's ME time!
bron

Momentje voor jezelf of druk programma?
Momentje voor mezelf please! Ik zie in het weekend vaak mijn vriend, werk lekker aan mijn blog en verder probeer ik zo min mogelijk te plannen. Uitgaan en sporten doe ik door de weeks (student he! haha) dus in het weekend doe ik lekker rustig aan. Wel ga ik heel graag iets gezelligs doen zoals winkelen, lunchen of uiteten.

Boek lezen, film kijken, bloggen, youtube kanalen afsnuffelen of de hele dag hangen?
Boeken lezen doe ik op mysterieuze wijze alleen in de zomer, haha, dus dat. Door het jaar heen kijk ik series/programma’s die ik heb gemist, youtube filmpjes (vlogs van Monica Geuze zijn bij mij favoriet), lees blogs (maar dat doe ik de hele week eigenlijk), schrijf blogs en maak foto’s en kook graag.

Uitgebreid avondeten of fast food?
Op zondagavond eet ik meestal bij mijn ouders. 90% van de tijd koken we lekker. Op zondag eten we op de een of andere manier nooit Hollandse pot, maar altijd een lekker wokgerecht of iets dergelijks. Als mijn mama het hele weekend moet werken wordt het ook nog wel eens fastfood zoals een lekkere pizza of frietjes. Moet ook wel eens kunnen!

Tas inpakken, brood smeren of helemaal niks voorbereiden voor maandag?
Zondagavond = stress momenten voor mij. Ik ga op zondagavond altijd terug naar Tilburg, naar mijn studentenkamer. Ik moet dan dus alles inpakken wat ik mee wil nemen en mag niks vergeten. Dan moet ik haasten naar de trein en daarna ook nog 20 minuten naar mijn huis lopen met (ja het lukt me elke week weer) TEVEEL spullen. Een trolley, volle tas en dan vaak ook nog een plastic tas. In Tilburg kom ik er dan achter dat ik geen eten heb voor de volgende dag en dan moet ik dat dus maandagochtend nog allemaal gaan fixen #thuglife. Elke week gaat het weer zo, dus het is totaal mijn eigen schuld haha!

Vroeg of laat naar bed?
Als ik dan eenmaal weer op mijn kamer ben dan is het vaak wel gezellig met huisgenootjes. We bespreken meestal even het weekend, ik pak mijn spullen uit en vaak ruim ik ook nog wat op en maak schoon. Meestal ga ik rond 11 uur, half 12 slapen!

food drinks chocolat cake candy healthy food salad brownie 
bron

Dan de laatste vraag: Hoe ziet jouw ideale zondag er uit?
Een klein beetje uitslapen, genieten van een ontbijtje met harde broodjes of croissantjes en jus d’orange, daarna lekker douchen en klaarmaken voor een dagje shoppen met mijn ouders, vriendinnen of vriend. Lekker buiten de deur lunchen, ‘s avonds thuis eten en daarna met de auto naar Tilburg gebracht worden (hihi, luxepaard ja). Als het mooi weer is wil ik ook wel de hele dag in de zon liggen met een boek en lekkere koude drankjes, maar dat is de komende weken nog niet echt aan de orde!

Ik tag Svenja, Maaike en Esther! Voel jullie niet verplicht om hem in te vullen hoor, alleen doen als je het leuk vind!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze tag te lezen!
Liefs, Simone

7 thoughts on “Tag – Lazy Sunday

  1. Wat een leuke tag zeg! Ik ben helaas nu al op. Zondag is voor mij wedstrijddag. Eerst hockeyen en dan de kantine in! Voor vandaag even niet aangezien we 9u al moeten spelen. Dus vandaag tijd voor me-time!

    Like

  2. YAY leuk dat je ‘m ingevuld hebt🙂 ik hou van zondagen. Behalve vandaag want ik moet ok 1uur werken bleh. Je hebt de tag leuk ingevuld! Ik lees ook meer in de zomer!

    Like

  3. Ah, wat een leuke tag! Zondagen zijn voor mij echt ultiem chillen, in mijn pyjama de hele dag in bed filmpjes kijken en een beetje bloggen ofzo.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

