Mijn week in foto’s – scriptie, lekker eten en uitgaan

Image and video hosting by TinyPic
Er zit alweer een weekje op, scriptie-technisch-gezien gaat het allemaal wel heeeeel snel en daardoor wordt ik ook een beetje zenuwachtig. Ik moet nog heel veel doen in twee weken, mijn eerste belangrijke mijlpaal, maar op zich gaat het erg goed. Daarnaast is het eindelijk lente, ging ik lekker op stap en at ik ook lekker!

Image and video hosting by TinyPic
– Aan het begin van de week kwam er een outfit of the day online met mijn nieuwe items van mijn favoriete webshop Guts&Gusto, ik ben er super blij mee!
– Ik werkte weer de hele week aan mijn scriptie. Dinsdag had ik de hele dag enorme hoofdpijn en kon ik niet veel doen waardoor ik ‘s avonds laat nog steeds bezig was.
– Ik begon aan mijn wishlist voor Londen, die nu al officieel te groot is.
– Favorietjes op dit moment! Het lakje van Essie is Watermelon en echt heel mooi en zomers!
Image and video hosting by TinyPic
– Ik liep een PR op de 5KM (28:40 min voor de geïnteresseerden) en daar was ik heel blij mee! Daarna ging ik lekker douchen en gebruikte ik deze bodylotion eindelijk weer eens.
– Ik probeerde wat te bestellen en toen was het opeens uitverkocht GRRR, daar kan ik dus echt niet tegen.
– Zaterdag ging ik uit met wat huisgenootjes en we besloten om (onder andere) eens ouderwets aan de Sourz te gaan, mét zure matten natuurlijk!
– Voor we uit gingen ging ik eerst lekker samen met een huisgenootje eten bij Happy Italy, het werd de pasta pollo e funghi en hij was heerlijk!

Fijne week allemaal!
Liefs, Simone

12 thoughts on “Mijn week in foto’s – scriptie, lekker eten en uitgaan

  1. Ik vond je outfitpost aan het begin van de week heel erg leuk! En top dat je een PR gelopen hebt, dat wil ik binnenkort ook weer bereiken! Helaas zit ik nog niet op mijn nivea van vorig jaar qua hardlopen, maargoed

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

