To share – Aqa Shoes

10073_AQAshowcard_v1.indd Ik heb de laatste weken last van kleine dilemma’s. Ik houd namelijk van sneakers in deze tijd van het jaar, niet te warm en niet te koud en ik vind ze super leuk, ik vind het alleen lastig als ik ergens net gekleed heen ga of heen wil. Ook zou ik wel eens willen afwisselen in iets minder ‘stoere’ schoenen, maar wist niet helemaal goed hoe. Mijn laarsjes staan namelijk al ver achter in de kast en ballerina’s of loafers zijn dan weer niet echt iets voor mij.

Dat dilemma bracht mij dus op een soort van zoektocht. Ik kwam het nog redelijk onbekende en voor mij nieuwe merk AQA tegen en vond de gulden middenweg: nette maar toch hippe sneakers, love it! Ik nam contact op met AQA voor wat extra info en ontving gelijk wat mooie foto’s die ik graag met jullie wil delen.

AQA 2AQA is een jong Nederlands merk dat bezig is om de schoenenkast van de Nederlandse vrouw te veroveren. Ze worden in Nederland ontworpen en in Portugal geproduceerd.

De collectie voor 2015 is lekker experimenteel en opvallend: allerlei printjes! Daarnaast hebben ze ook een vaste lijn met klassiekere laarsjes en sneakers. De zomercollectie van 2015 is geïnspireerd op de vervlechting tussen stad en de natuur.

AQA 6AQA 4AQA 7

Ik heb zelf nog geen Aqa schoenen en dus kan ik niet zoveel over de kwaliteit vertellen maar de schoenen zouden gemaakt zijn van leer van goede kwaliteit en goede zolen hebben.

AQA 15AQA 14

De schoenen zijn te koop bij schoenenwinkels door heel Nederland zoals als Durlinger, Shoeline, Dungelmann, Nelson en Ziengs.

Wat is jouw favoriete soort schoen in het voorjaar?
Liefs, Simone

*Al het beeldmateriaal is in bezit van AQA.

9 thoughts on “To share – Aqa Shoes

  1. Pingback: Diary – studeren, cheaten in de Markthal en vastzitten in de metro |

Laat je een reactie achter? :-)

